شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

یخچال ال جی J33

مشخصات کلی

1. یخچال نکست با طرح جذاب در روی در ( بنتلی)
2. فضای هوشمندانه برای نگهداری مواد غذایی و ظرفیت 34 فوت
3. تکنولوژی بهداشتی Hygine Fresh+برای رفع باکتری
4. کمپرسور اینورتر خطی با ضمانت کارکرد عالی
5. دستیابی سریع و آسان با لمس یک دکمه و درب های سبک
6. آبریز و یخ ساز اتوماتیک
7. بدون برفک و بدون بو و دارای روشنایی لامپ ال ای دی
8. مجهز به فیلتر تصفیه ی آب
9. قابلیت اتصال به اب شهری
10.سیستم خنک کننده ی یکنواخت و سریع
 
 
یخچال GR-J33
 
به نظر می‌رسد در حال حاضر تجربه ال‌جی در طراحی سایدبای‌ساید ها به اوج خود رسیده و محصولات جدیدش می‌توانند موفقیت‌هایی روزافزون برای این شرکت به ارمغان بیاورند. پس از موفقیت سایدبای‌ساید استثنایی بنتلی در بازار، ال‌جی این بار مدل نکست را به بازار عرضه کرده که می‌توان آن را به نوعی نمونه آپدیت شده بنتلی دانست. در نگاه اول به نکست چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کند طراحی موسوم به Door-in-Door استفاده شده در آن می‌باشد که برای اولین بار در سری بنتلی شاهد آن بودیم. این در بزرگ که جایگزین بار سایدبای‌ساید های معمولی شده فضای بیشتری جهت گذاشتن اقلام پرمصرف و نوشیدنی‌ها به کاربر می‌دهد. همچنین با وجود این در نیاز به باز شدن در اصلی کاهش پیدا می‌کند و به این ترتیب صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی به عمل می‌آید. اما مهم‌ترین تغییر قابل توجه صورت گرفته در نکست نسبت به بنتلی را می‌توان به تغییرات اساسی چیدمان بخش یخچال و فریزر و همچنین درهای دستگاه دانست. ال‌جی تصمیم گرفته فضای نیمه پایینی دستگاه را به فریزر و نیمه بالایی را به یخچال اختصاص دهد. همچنین به عنوان نمونه ای منحصربه‌فرد این سایدبای‌ساید دارای چهار در مستقل بوده که دو عدد از آن‌ها برای بخش یخچال و دو عدد از آن‌ها برای بخش فریزر در نظر گرفته شده‌اند. از دیگر تغییرات مثبت اعمال شده در نکست می‌توان به استفاده از نسل جدید فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh موسوم به Hygiene Fresh + در آن اشاره کرد که تعداد مکانیزم‌های تصفیه را به پنج عدد رسانده است.
 
 
DOOR-IN-DOOR
 
DOOR-IN-DOOR  یا درب رو درب ویژگی جالبی است که یخچال  j33 از آن بهره میبرد . به عبارتی دیگر یه محفظه ی دخیره سازی جدید به یخچال اضافه میکند . درب دوم روی درب اصلی قرا گرفته و وقتی درب اصلی را برای استفاده از وسایلی مانند قوطی ها و ... که در داخل درب اصلی هستند باز میکنید , این درب اضافی باعث جلوگیری از بیرون امدن هوای سرد داخل یخچال میشود به عبارتی دیگر مانع از هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال زمانی که در اصلی باز است , می شود. و باعث به هدر نرفتم هوای سرد داخل یخچال تا 47 درصد میشود.
 
■ Door in Door یا DID یعنی چی ؟
 
door in door یا « در تو در » در واقع یک نوع طراحی جدید و مدرنه که روی درب اصلی یخچال یک درب دیگه هم کار گذاشته میشه . داخل درب دوم ( که روی درب اصلی سوار شده ) می تونید بطری های نوشیدنی تون رو بذارید و اگر یه موقع خواستین نوشیدنی میل کنید به جای اینکه در بزرگه رو باز کنید فقط کافیه در کوچیکه ( درب دوم ) رو باز کنید و خیلی راحت نوشیدنی رو بردارید و نوش جان کنید . اسم این نوع طراحی door in door هست اما به جای بطری نوشیدنی ها میگن « بار » .

شرکت بازرگانی تجاری چرو
وارد کننده ی معروف ترین برند های لوازم خانگی بزرگ و کوچک 
تهیه ی جهیزیه کامل برای عروس
همچنین آرایشی و بهداشتی ,سرویس های غذا خوری ,ابزار آلات صنعتی و باغ بانی ,سرمایشی و گرمایشی....
دارای نشان برتر تجارت الکترونیک
دارای نشان اعتماد و اطمینان و حساب های بانکی شرکتی 
دارای 522نمایندگی خدماتی در سراسر کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.