شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

نکات ضروری در باره یخچال

چرا یخچال از لوازم ضروری  خانگی می باشد؟
با رشد جمعیت در جهان  و کمبود مواد اولیه غذایی در سده های معاصر 
بشریت به تکنولوژی های عظیم دست پیدا کرده است.
یخچال یکی از لوازم خانگی هست که برای نگه داری لوازم غذایی استفاده می شود،
که در صرفه جویی مواد غذایی 
و نگهداری داری غذا ها با روش بهداشتی و سلامتی کمک بزرگی کرده است 
که وجود میکروب ها و باکتری ها امروز معضل بزرگی برای بشر به وجود آورده اند 
اما در نگهداری داری مواد غذایی در یخچال نکات های هستند که ضروری می باشند 
 نگهداری غذاها در یخچال به این نکات توجه کنید:

- غذاها را که می‌خواهید در چاشنی بخوابانید در یخچال نگهدارید، نه در دمای اتاق. باکتری‌ها در دمای اتاق به سرعت در غذاها تکثیر می‌کنند.

- هیچ‌وقت مایع چاشنی را دوباره برای غذاهای دیگر استفاده نکنید، مگر اینکه برای کشتن میکروب‌ها آن را به سرعت جوشانده باشید.

- مراقب ریزش قطرات گوشت منجمد در حال ذوب شدن باشید چراکه ممکن است باعث انتقال میکروب‌ها به غذاهای دیگر شوند.

- غذاهای درون یخچال را بپوشانید.

- باقیمانده غذاهای درون یخچال را هر روز وارسی کند تا فاسد نشده باشند.

- تخم‌مرغ‌ها را درون جعبه بسته‌بندی‌شان درون خود یخچال بگذارید نه درون جاتخم‌مرغی درب یخچال که دمای آن بالاتر از درون یخچال است.

- همیشه تاریخ‌مصرف غذاهای آماده را وارسی کنید.

- اگر احتمال می‌دهید غذا فاسد شده باشد یا تاریخ‌مصرف آن گذشته است، آن را دور بیندازید.
یخچال های هستند که امروز با تکنوازی عظیمی وارد بازار شده آند که با وصل شدن به آب شهری همزمان مراحل تصفیه شش مرحله ای آب را انجام می دهند اما باز هم یکی از نکاتی که در مصرف  یخچال های آب ریز و یخ ساز باید رعایت شود حتما وصل به آب تصفیه شده باشد 

در یخچال های امروزی محفظه نگهداری میوه جات و سبزیجات جداگانه وجود دارد اما بهترین و مفیدترین عمر این  محفظه ها که به سرد خانه خانگی مشهور هستند ۳تا۸ماه می باشند 

در محفظه نگهداری میوه جات و سبزیجات از چگونگی کنار گذاشتن میوه جات خیلی دقت کنید

مشخصات قیمت و نحوه استفاده از یخچال ساید بای ساید x267 LG

  مدل GCX-267PHS از دستگاههای مدرن ساخته شده توسط برند کره‌ای ال جی است که از امکانات پیشرفته و مدرن مانند طراحی به روزInstaView Door-in-Door سود برده است. این یخچال زیبا که در دسته‌ی یخچال‌های ساید بای ساید قرار می‌گیرد، دارای یک درب کوچکتر بر روی درب اصلی است که به آن طراحی Door-in-Door می‌گویند، اما تفاوت این طراحی با سایر مدل‌های Door in Door، اضافه شدن قابلیتInstaView می‌باشد که برای دیدن مواد درون یخچال بدون نیاز به باز کردن دربها و اتلاف انرژی، تنها کافی است که دو ضربه آرام بزنید و تمامی مواد درون یخچال را به آسانی ببینید. جالب است بدانید که این قابلیت جذاب و هوشمندانه از هدر رفتن سرما و هوای خنک یخچال که کار کردن مداوم کمپرسور را به دنبال خواهد داشت، تا 41 درصد جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید تمامی نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی پر مصرف را در محفظه‌ی جلویی یخچال قرار دهید تا بدون نیاز باز و بسته کردن مداوم درب اصلی، به آسانی به اقلام مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. یخچال‌ فریزر سایدبای‌ساید ال جی X267 در مورد طراحی داخلی هم به صورت زیبا و جادار ساخته شده است. ابعاد خارجی این محصول به خوبی با ظرفیت داخلی تناسب دارد و با گنجایش 668 لیتری برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه‌ی خوبی برای خرید به حساب می‌آید. کمپرسور اینورتر خطی ( Inverter Linear Compressor ) نام کمپرسوری است که ال جی در بیشتر یخچال‌هایش از آن استفاده می‌کند. این کمپرسور می‌تواند به میزان چشمگیری اصطکاک داخلی را کاهش دهد تا مصرف انرژی ال جی 267 بسیار بهینه باشد. همین امر موجب شده تا کلاس انرژی +A برای یخچال فریزر ال جی 267 تعریف شود. کمپرسور اینورتر خطی ال جی توانایی خوبی در خنک کردن فضای داخلی یخچال دارد به همین خاطر می‌تواند مواد غذایی را تا مدت‌ها تر و تازه نگه دارد و به ماندگاری بیشتر آنها کمک کند. از مشخصات ظاهری این یخچال می‌توان به رنگ تیتانیوم، آب سردکن و یخ ساز روب درب فریزر و دو درب با دستگیره‌های مدرن توکار اشاره کنیم. بر روی درب قسمت فریزر یک آب‌سردکن و یخ‌ساز بیرونی تعبیه شده است تا در هر لحظه از نوشیدن آب خنک لذت ببرید و یا در هر زمان به تکه‌های ریز یخ برای خنک کردن نوشیدنی‌هایتان دسترسی داشته باشید. نمایشگر این یخچال در بالای آب‌ریز قرار دارد تا اطلاعات مختلف یخچال را به نمایش بگذارد. در نگاه به نمای داخلی ساید بای ساید ال جی X267، قسمت یخچال را با 4 قفسه همراه با دو طبقه ی اضافی یکی برای بطری‌های نوشیدنی و دیگری با عنوان محفظه کاربردی ( Utility Box ) برای اقلام کوچکتر مانند اغذیه حاضری و پنیر در دمای مناسب می‌بینیم. تعداد کشوها در یخچال به دو عدد می‌رسد و همچنین این دستگاه دارای دو کشو و چهار قفسه در قسمت فریزر است. گفتنی است که ال جی برای روشن نمودن فضای داخلی از لامپ‌های LED کوچک که دارای روشنایی فوق العاده‌ای...


برای مطالعه ادامه متن کلیک کنید.

مشخصات کلی و نحوه تعمیر و استفاذه از یخچال ساید بای ساید x257

یکی از محصولات حرفه‌ای و در عین حال شیک می‌باشد که این کمپانی کره‌ای با رونمایی کردن از آن گزینه‌ای کاملاً منحصر بفرد و در عین حال خاص را پیش روی کاربران قرار داد. راه دادن قابلیت اینستا ویو که ال جی آن را ادامه دهنده‌ی راه دور این دور یاد می‌کند، سبب مجزا بودن این یخچال از یخچال‌های دیگر شده است. به محض نگاه به ظاهر این ساید بای ساید متوجه قابلیت اینستا ویوی آن خواهید شد که به صورت کاملاً شیکی بر روی درب آن جا خوش کرده است. این قابلیت با امکان دسترسی سریع و راحت به مواد ضروری کاری می‌کند تا بدون باز کردن درب اصلیِ یخچال و هدر رفتن هوای داخلی، مواد مورد نظر را در اختیار داشته باشید. ظرفیت کلی ساید بای ساید ال جی 668 لیتر بوده که از این مقدار 422 لیتر آن برای یخچال و 246 لیتر نیز برای فریزرش می‌باشد.‌ نوع کمپرسور ساید بای ساید ال جی کمپرسور اینورتر خطی است که با امکان تولید سر و صدای پایین؛ در عین حال نیز کیفیت عالی از ارائه خنک کنندگی بالا را به همراه خود می‌آورد.‌ در این میان نوع خنک کنندگی یخچال ال جی سیستم چند جریانی هوا یا همانMulti-Air Flow می‌باشد. سیستم بدون برفک یکی از بهترین امکانات این یخچال فریزر است که مواد غذایی منجمد شده را در برابر برفک گرفتن مصون می‌دارد.‌ همچنین جنس قفسه‌های ساید بای ساید ال جی شیشه‌ای مقاوم نشکن هستند و به راحتی وزن مواد غذایی را تحمل می‌کنند. طراحی قفسه‌های مخصوص نگه‌داری نیز برای نگه‌داری بطری آب و سایر مایعات در نظر گرفته شده است. قابلیت آب سرد کن، قفل کودک، چراغ LED، هشدار باز بودن درب و طراحی یخ‌ساز مشخصات ساید بای ساید ال جی هستند. در آخر نیز ال جی با در نظر گرفتن سیستم عیب‌یاب هوشمند Smart DiagnosisTM به تشخیص دادن نواقص یخچال می‌پردازد. طراحی یخچال اینستا ویو ال جی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که در این بخش تنها به ظاهر خوش رنگ آن که رنگ نقره‌ای اش کمک بسزایی به آن کرده اکتفا می‌کنیم که در نهایت با انتخاب این نوع یخچال ساید بای ساید ال جی می‌توانید به یک باره رنگ و لعاب فضای آشپزخانه را عوض کنید. نقد و بررسی ساید بای ساید ال جی...


برای مطالعه ادامه متن کلیک کنید.

مشخصات و نحوه استفاده از سولاردام 3884 LG

سولاردام ال جی 3884 که یک سری از مایکروویوهای کمپانی ال جی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این سولاردام بدون شک از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به عنوان یک دستیار حرفه ای سال ها در آشپزخانه شما را یاری دهد. شاید اولین جایی که نظر شما را در این سولاردام به خود جلب کند کنترل و صفحه نمایش آن باشد، مخصوصا زمانی که دستگاه روشن است. ال جی از صفحه نمایش خود با نام اسمارت ال ای دی « Smart LED » یاد می کند، این نمایشگر که در بالای دکمه های فیزیکی تعبیه شده یک سری اطلاعات مانند درجه ی حرارت و زمان را با رنگ سبز به نمایش می گذارد. از دکمه های کنترلی نیز برای تنظیم درجه، زمان، تایمر و سایر برنامه ها بر روی سولاردام استفاده می شود.از آنجایی که درب به صورت از بالا باز شونده طراحی شده کاربر تسلط بیشتری بر دستگاه خواهد داشت و به راحتی می تواند تنظیمات مختلف را بر روی آن اعمال کند. این درب که قابلیت باز شدن تا زاویه 90 درجه را دارد، در هنگام وارد و یا بیرون آوردن مواد غذایی، دست و پا گیر نخواهد بود و آزادی بیشتری به کاربر خواهد داد....


برای مطالعه ادامه متن کلیک کنید.

توضیحات,طریقه استفاده و کارایی پیتزاپز فوماFU-733

از پرطرفدارترین فست فود ها که در انواع مدل و طعم ها پخته می‌شود و بین اکثر افراد محبوبیت زیادی دارد پیتزا می‌باشد. از محصولات شرکت فوما که به ساخت پیتزا اختصاص دارد مدل پیتزا پز فوما FU-733 می‌باشد. این محصول جدید و کاربردی دارای ساختار بسیار ساده است که می‌تواند امر پخت آسان و حرفه‌ای انواع پیتزا را بر عهده بگیرد. این پیتزا پز دارای توان 1200 وات است پس می توانیم بگوییم پر قدرت است و پخت پیتزا را به خوبی فراهم می‌کند. بر روی بدنه‌ی دستگاه ساندویچ ساز فوما 733 می توانیم یک نشانگر ال ای دی ببینیم که به وسیله ی آن از وضعیت حرارت و آماده بودن پخت باخبر شویم. یک دکمه‌ی ولوم شکل هم برای تنظیمات دما روی بدنه است که باعث می‌شود روند پخت پیتزا بهتر پیش رود. مورد دیگر اینکه بر روی بدنه یک دریچه ی شفاف است که از این طریق می توانیم مراحل پخت پیتزا را بهتر مشاهده کنیم. اگر دستگاه را باز کنید می بینید که از یک صفحه ی بزرگ نچسب برای سینی پیتزا استفاده شده که قطر آن برابر با 12 اینچ ( حدود 30 سانتی متر ) می‌باشد. این صفحه را می‌توان جدا کرد و بعد از اتمام کار به راحتی شستشو داد. فوما یکی از تولید کنندگان حرفه ای در زمینه ی تولید لوازم خانگی نظیر بستنی ساز، آبمیوه گیر، گوشت کوب، چرخ گوشت، غذا ساز، ساندویچ ساز، اسپرسو و قهوه ساز و حتی...


برای مطالعه ادامه متن کلیک کنید.

توضیحات,نحوه استفاده,تعمیرات و.. چرخ گوشت بوش مدلMFW68640

دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان بالایی داشته و می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی این دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود. چرخ‌گوشت بوش مدل MFW68640   طول سیم برقی به میزان مناسب دارد تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد؛ ضمناً پس از اتمام کار می‌توان سیم را در زیر بدنه جمع کرده و حتی جایگاه قرارگیری دوشاخه نیز در این دستگاه در نظر گرفته شده تا اشغال فضای دستگاه و سیم برقش به حداقل برسد. سینی قرارگیری مواد غذایی در بالای دستگاه فلزی است که باعث استحکام و ظرفیت تحمل وزن بیشتر و در نتیجه راحتی کارکردن با آن می‌شود. روشن و خاموش شدن توسط یک دکمه در سمت جانبی دستگاه انجام می‌شود. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کنند می‌توان از عملکرد چرخش معکوس دستگاه بهره برد. به‌این‌ترتیب همه قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود. برای حمل راحت‌تر بدنه چرخ‌گوشت یک دسته در بالای آن در نظر گرفته شده است. صفحات فلزی خروجی در پشت دستگاه در جایگاه مخصوص نگهداری می‌شوند تا از گم‌شدن آن‌ها جلوگیری شود. بوش تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

گرچه شاید این روزها تعداد افراد کمتری علاقه داشته باشند که گوشت قرمز یا سفید را در آشپزخانه خود چرخ کنند...


برای مطالعه ادامه متن کلیک کنید.

طریقه استفاده و راهنما و نحوه استفاده و شستشوی ماشین ظرفشویی DW60M5060FS Samsung

امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از مهمترین وسایل اشپزخانه تبدیل شده است که با وجود ان کاربران می توانند با خیال راحت مهمانی هایشان را برگزار کنند و نگران شستن ظروف پس از مهمانی نباشند. در حال حاضر تولید کنندگان بی شماری در سرتاسر دنیا با تولید ظرفشویی به رقابت پرداخته اند و سعی دارند که بهترین ها را روانه ی بازار نمایند. یکی از این تولید کنندگان سامسونگ می باشد که با تجربه ی چندین ساله ی خود در تولید ماشین ظرفشویی مشغول فعالیت است و هر ساله بهترین مدل ها را در طرح و شکل خاص با امکانات فوق العاده روانه ی بازار می کند و یک شستشوی کاملا اقتصادی و به صرفه را برای تولید کنندگان به انجام می رساند.

طراحی و ساختار

ظرفشویی از ان دسته محصولات است که قراره سال های زیادی در اشپزخانه خدمت کند برای همین ظاهر ان اهمیت بالایی دارد و می تواند بر شیک بودن اشپزخانه بیفزاید. ماشین ظرفشویی DW60M5060FS یکی از زیباترین مدل های موجود در بازار ساخت سامسونگ می باشد که از نوع مبله است و زیبایی منحصر به فردی دارد. ماشین ظرفشویی در رنگ های متنوعی به تولید می رسد که رنگ نقره ای محبوب ترین ان ها می باشد. سامسونگ ظرفشویی M5060 را در رنگ نقره ای تولید کرده است که به راحتی با هر وسیله ای دیگر هماهنگ می شود و دکوراسیون زیبایی را به وجود می اورد. درب ظرفشویی در قسمت بالا قرار داده شده که به سمت جلو باز می شود و می توان حجم بالایی از ظروف را داخل ان قرار داد. با باز کردن ظرفشویی با سه طبقه مواجه می شوید که دو طبقه ی بالا برای قرار دادن بشقاب و کارد و چنگال به کار می رود و طبقه ی پایین محل نگهداری ظروف بزرگ تر می باشد. تمامی این طبقات انعطاف پذیر هستند و می توان حجم بالایی از ظروف را داخل ان قرار داد. در قسمت بالای درب صفحه نمایش LED قرار داده شده است که زمان باقی مانده روی ان نمایان می شود و می توان تنظیمات انجام شده را رویت کرد. سامسونگ در سمت چپ برند خود را طراحی کرده که نشان دهنده اعتبار ان می باشد. اطراف ظرفشویی دارای طراحی مارپیچی....


برای مطالعه ادامه متن کلیک کنید.

10 دستگاه برتری که بدون آنها زندگی دشوار خواهد شد

10 دستگاه برتری که بدون آنها زندگی دشوار خواهد شد

اگر شما لیستی از لوازمی را که نمی توانید بدون آن زندگی کنید را آماده کنید، چقدر طول می کشد؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهید، یک روز معمولی را در زندگی خود تصور کنید. با ساعت زنگ دار امروز صبح بیدار شدی؟ آیا دوش گرفتید یا دندان هایتان را شستید؟ آیا یک نوشیدنی را از یخچال بیرون اوردی؟ 

 

با وجود سرعت سریع زندگی مدرن، با عدم اطمینان و چالش های آن، بسیاری از راحتی ها و لذت های کوچک نتیجه یک شبکه ایده ها، مفاهیم و اختراعات است که توسط تلاش های پرشور از مردان علم، تجارت و ایمان ایجاد شده است. ما همیشه اسامی آنها را نمی دانیم،بنابراین مطمئن نیستیم که از چه چیزی سپاسگزاریم، اما داستان های پشت این اختراعات همراه با چند اتفاق، اسرار و حوادث خوش شانسی وجود دارد.

 

جهش در تکنولوژی فنی ما و مهارت ما برای استفاده از دانش جدید برای ساختن ایده های مبتنی بر اختراع، باعث اختراعاتی شد که جامعه و شیوه های تفکر را شکل داده اند.

بیایید 10 دستگاه را کشف کنیم که زندگی ما را افزایش می دهد و نگاهی اجمالی به نحوه، زمان و علت وجود خود  ببینیم. برخی از این انتخاب ها ممکن است شما را شگفت زده کند، اما زندگی برای همه ما بدون آنها کاملا متفاوت خواهد بود.

 ساعت 

این که آیا شما دیجیتال یا آنالوگ را ترجیح می دهید، یک شانس خوب وجود دارد که یک دیوار از کلاس شما، میز در دفتر خود و یا رفتن به مدرسه یا محل کارتان ، یک ساعت طول بکشد. اگر این کافی نیست،یک ساعت در ماشین خانواده و همه ی آن بر روی دستگاه های پخش DVD، پخش کننده های VHS، جعبه های کابل یا ماهواره، تلویزیون ها، میکروفون، دستگاه های قهوه و کوره وجود داشته باشد.

اولین ساعت به احتمال زیاد یک چوب بود که در زمین دفن شده بود. همانطور که خورشید مدار خود را در سراسر آسمان می گذراند، سایه ای که توسط چوب می چرخید، به افزایش قابل اندازه گیری منتهی می شد. این یک سدیم اولیه بود؛ یک راه هوشمند، اگر محدود باشد، زمان را بگوید. دقت، مشکل واقعی بود وقتی که به تلاش اولیه انسان برای محدود کردن اندازه گیری کوتاه مدت رسید. خورشید شاخص خوبی بود، اما سیستم در شب و یا زمانی که در خارج از ابری بود کار نمی کرد. مشکل دیگر این بود که طول روز در طول سال تغییر کرد، تغییر هر اندازه گیری افزایشی برای تعیین زمان.

در قرن دوم، اخترشناس بطلمیوس نتیجه گرفت که قرار دادن یک شیب منفرد موازی با محور زمین، بدون توجه به فصل، یک اندازه گیری ثابت را فراهم می کرد. این اندازه گیری زمان استاندارد، حل یک مشکل می شد. مشکل دوم، گفتن زمان زمانی که خورشید درخشید، الهام بخش تعدادی از راه حل های هوشمندانه بود. ساعتهای آب از آب چشمه استفاده می کنند، یک برگ کوچک را در یک ظرف می گذارند تا علامت گذار زمان را نشان دهند. شمع ها نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا آنها زمانی که نسیم وجود نداشت، با سرعت ثابت سوخته بودند. روشهای رمانتیک مانند ساعتهای شیک نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، اما تا اوائل قرن 14، روش جدید و قابل اطمینان در صحنه وجود داشت: ساعت مکانیکی.

هیچ کس نمی داند چه کسی آن را اختراع کرد، اما این دستگاه قابل توجه از فرکانس نوسان برای کنترل حرکت مکانیزم ساعت استفاده کرد. این یک روش بسیار پایدار برای اندازه گیری کوتاه مدت بود و موجب تغییر انسان در ارتباط با گذشت زمان شد. در حال حاضر، مردم می توانند تعیین وقت ملاقات و اعتماد آنها را حفظ کنند.

اکنون که می توانیم ساعتهای خود را هماهنگ کنیم، به بخش بعدی برویم که در آن شگفتی های توالت را بررسی کنیم.

 توالت

اگر چه تلاش برای توسعه یک سیستم لوله کشی می تواند به بین النهرین تقریبا 2500 درجه سانتیگراد ردیابی شود، اما رومی ها طرح گسترده ای را برای لوله کشی انجام دادند .تحت نظارت روم، بیابان ها به طور استراتژیک بر روی یک شبکه از فاضلاب مجهز به آب اجرا می شود. این یک ایده عالی بود. در قرون وسطی، اروپایی ها هنوز هم از پنجره هایشان بیرون می زدند، و قوطی محفل قهوه ای در هر خانه ای جزء اصلی بود. غم و اندوه در خیابان های لندن از فقدان بهداشت وحشتناک بود و پس از یک بیماری همه گیر ویرانگر، یک سیستم جامع برای دفع فاضلاب به یک اولویت تبدیل شد.

این تقریبا با تولید و توزیع یک اقلام لوکس جدید، توالت کشویی همزمان شد. اتاق بازرگانی که این دستگاه شگفت انگیز را در اختیار داشت، یک گنجه آب بود. اگرچه تلاش های سقط شده در دفع زباله ها در حدود 2500 بشکه کشف شده است، اما سر John Harrington طراحی سقف آب الهام بخش در قرن شانزدهم را ایجاد کرد که لوله کشی داخلی در واقع یک واقعیت عملی بود. نسخه ارتقا یافته شامل یک کاسه با سوراخ در پایین بود که با یک شیر نصب شده بود. آب به داخل کاسه از یک مخزن تغذیه می شد و پس از استفاده از جاذب برای دفع زباله مورد استفاده قرارمی گرفت .
توماس تویوفورد مردی است که برای ساخت و توزیع آنچه که توالت مدرن تبدیل می شود تشکر می کند. او مفهوم گنجه آب را برداشت، آن را تصفیه کرد و آن را تولید کرد. تا سال 1885، گنبد آب و هوای ناپایدار و غیر بهداشتی به یک گنجه تمام عیار چین تبدیل شد. این پیشکسوت تمیز و کارآمد برای کمد مدرن بود.

 یخچال 

پدر یخچال و فریزر مدرن، کارل فون لیندن، یک جعبه ی سرد را ساخت. او یک فرایند را توسعه داد که گاز را به یک مایع تغییر می داد. این فرایند یک اثر جانبی جالب داشت: گرما را جذب می کرد. یخچال ها با استفاده از یک سیستم کویل پر از این خنک کننده مایع کار می کنند تا گرما را خارج از محدوده ی عایق یخچال قرار دهید.

اولین یخچال ساخته شده برای حفظ مواد غذایی در سال 1911 ساخته شد و یک مدل عملی و مستقل تولید شده توسط Frigidaire در سال 1923 تولید شد. هنگامی که تولید قیمت را پایین آوردند، بازار یخچال ها به شدت افزایش یافت. به عنوان یک پالایش مهم، به زودی به ان یک محفظه کوچک فریزر برای ساختن کیک یخ اضافه کردند. Iceboxes، و یا جعبه عایق پر از یخ برای حفظ مواد غذایی سرد، کمتر مورد استفاده قرار گرفت و یخچال فریزر لوازم ضروری و بخشی از خانه مدرن تبدیل شد.

 لباسشویی

تا زمانی که مردم پوشیدن لباس داشته باشند، باید راه هایی برای تمیز کردن آنها داشته باشند. اگر چند هزار سال پیش زندگی می کردید، باید لباسهایتان را بر روی یک سنگ بچینید تا لکه ها را مانند رومیان بکشید. آنها روش های مخصوص برای شستن داشتند و چربی حیوانات رنده شده را به عنوان یک فرم خام صابون استفاده می کردند.

وقتی agitators توسعه یافت، چیزهایی شروع شد. این دست و پا زدن یا دستبندها در یک وان آب با لباس های کثیف به حالت تعلیق درآمد و سپس به عقب و جلو به صورت دستی می چرخاندن. آنها نیاز به عضله داشتند، اما این فرآیند در مفهوم شبیه نحوه تمیز کردن لباس های امروز ما بود، با تحریک آب برای آزاد شدن خاک از الیاف پارچه. در سال 1908، آلوا جی فیشر ماشین لباسشویی مدرن را معرفی کرد. Thor نامیده شد و این اولین ماشین لباسشویی با موتور الکتریکی بود.

ماشین های شستشوی مدرن برای تمیز کردن لباس ها از سیستم دو درام استفاده می کنند. درام داخلی در حالی که درام بیرونی آب را در دستگاه نگه می دارد، لباس های نزدیک به مخلوط را نیز نگه می دارد. هنگامی که چرخه شستشو کامل می شود، درام داخلی در حال چرخش است و از طریق صدها سوراخ آب را تخلیه می کند. در واقع، در طول اسپین نهایی، درام داخلی ماشین لباسشویی می تواند با سرعت نزدیک به 80 مایل در ساعت (130 کیلومتر در ساعت) چرخش کند.

اکنون که شما مجبور نیستید دو ساعت لباس های کثیف را تمیز نگه دارید، پشت خود را تکان دهید و مانیکور خود را خراب کنید، می توانید با دوستان و خانواده خود در تلفن گپ بزنید، دستگاه بعدی که ما نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم.


برای مطالعه ادامه متن و دیدن محصولات کلیک کنید.

 

What is Internet Marketing? Your Guide to Today’s Online Marketing

What is Internet Marketing? Your Guide to Today’s Online Marketing

Internet marketing is the most inexpensive way to reach your target market, regardless of the size of your business.

But what is internet marketing, really?

Defining Internet Marketing

Also called online marketing, internet marketing is the process of promoting a business or brand and its products or services over the internet using tools that help drive traffic, leads, and sales.

Internet marketing a pretty broad term that encompasses a range of marketing tactics and strategies – including content, email, search, paid media, and more.

These days, though, internet marketing is often used interchangeably with “content marketing.”

Why?

Because content marketing is the internet marketing of the present and future.

Content Marketing Institute defines content marketing as:

“A strategic marketing approach focused on creating and distributing valuable, relevant, and consistent content to attract and retain a clearly defined audience — and, ultimately, to drive profitable customer action.”

Think of it like this: content marketing (or inbound marketing) is in direct opposition to traditional advertising (outbound marketing), and in direct integration with the patterns and habits of today’s generation.

We don’t like to be sold to, we have our ad-blockers on, and we barely watch cable anymore.

Content marketing serves up content that addresses our pain points, and is there when we want it.

Here’s a great illustration of that from Voltier Digital:

Content Marketing vs. Traditional Advertising

Here’s the evolutional pathway behind the modernized form of marketing that is most successful today.

Selling no longer works (a.k.a., traditional advertising).

Why?

Traditional advertising focuses on pushing messages at the consumer to get them to buy.

It’s interruptive, obstructive, and intrusive.

It shouts, “Hey, look at me!” while waving its arms.

You may try to avoid eye contact, but traditional ads are persistent.

You know what traditional ads look like because you’re bombarded with them every single day.

Think TV commercials, billboards, magazine ads, radio ads, and web banner ads.

Ads have been around for a long time, as evidenced by this traditional ad for “honest-to-goodness” coffee from the 1950s.

Ads may still work in some strategic places.

But Internet users can just click away from ads if they don’t want to see them.

Which is exactly what happens.

According to a PageFair report, 615 million devices in use today employ ad blockers. Additionally, ad blocker use increased by 30 percent in 2016 alone.

You know it, I know it, everybody knows it.

Ads are annoying.

And, they aren’t the way consumers prefer to learn about new products anymore.

Instead of businesses shoving themselves in consumers’ faces, they need to take a different, gentler approach.

Content marketing is exactly that.

Brands and marketers who use it publish content that teaches, inspires, guides, or solves a problem for their target audience.

With some handy tricks, the targets can find that content on the web without it being pushed at them.

If the prospects gain something useful from the content, they’ll keep coming back for more.

Finally, consumers can interact with the brand organically and share their content on social media.

Trust is forged.

Authority is established.

Connections happen.

These loyal followers can then be converted into leads and sales – naturally.

All of the above happens with a focus on giving value to the user.

Help users – offer them value and they’ll reward you in return.

That is what internet marketing/content marketing is all about at its core.

Why Internet Marketing?

Now that you know what internet marketing is, you still may be wondering why there’s so much hype around it.

Well, the hype is totally founded.

Internet marketing has shown proven success over and over again.

Here are some stats gathered from around the web to help give you an idea of why internet/content marketing stands tall:

  • By 2019, content marketing is set to be an industry worth $313 billion.
  • 91 percent of businesses already are convinced of its power and have already adopted it as an essential marketing tactic.
  • Content marketing costs 62 percent less than traditional, outbound marketing, but pulls in 3x as many leads.
  • If you’re a small business with a blog, you’ll rake in 126 percent more lead growth than your competitors without a blog
  • If you have a blog and publish content, you’re likely to get 434 percent more indexed pages on Google, on average

And there’s more.

From my own content marketing endeavors, I have seen my small business take off.

With 99 percent of our focus on content marketing, we managed to grow our worth to millions of dollars.

Bottom line: This stuff works.

5 Content Examples: Providing Value for Big Returns

Reading about great content marketing is not enough to truly understand how it works. Instead, you have to see it in action to grasp its fundamental value.

Because when content is really good, it can do amazing things.

Here are some top examples of content types from brands who knocked content creation out of the park.

1. Blog Posts & Articles

 

One of the most common content types is blog posts and articles.

A blog, in particular, is a great content platform because it gives you a foundation for lots of posts, pages, and content that all point back to your site.

Think of a blog as a tree trunk. Your individual blog posts are the branches that reach out into the corners of the internet and search engines. Users can find your branches and follow them back to your core site. That gives you a greater shot at leads and sales.

For a great example of blogging content, look to Content Marketing Institute. They create troves of valuable, useful content for content marketers in order to teach, instruct, guide, or inspire.

The result?

Devoted fans, followers, and customers for their events, training, and consulting.

2. Infographics

Infographics are fun, visual ways to present valuable information.

They use charts, graphs, pictures, and illustration to explain concepts. This type of content is easily digestible and totally shareable.

Here’s a fantastic example of an infographic about baking bread from RJ Zaworski:

 

And here’s another highly-shared infographic from Curata about the anatomy of a content marketer:

3. Case Studies

Another popular and effective form of content is a case study.

In general, a case study is an in-depth look at some action your brand or business completed that had measurable results for success.

Usually, this translates into something you accomplished for a client.

Here’s a great example of a case study by Fractl:

 

In it, the agency showcases how they executed a successful content campaign for a real estate brand. They talk about how it came together, the “whys” of the project, and the results (presented in measurable stats).

This type of content is an awesome trust-builder for obvious reasons.

4. Podcasts

For those of you who shudder at the thought of writing a blog post or in-depth article or case study, there are content mediums out there for you.

Podcasts are huge.

See Anyone's Analytics Account, in Real Time.
You can literally see real-time sales and conversion data for any website, and which campaigns drove that traffic. Start your free trial today.

Start Free Trial

ADVERTISEMENT

They’re similar to the storytelling and news radio shows of yore, except people can download them and listen to episodes however and whenever they want.

If you are a good speaker or interviewer, this content format can be a great one for sharing valuable information with your audience.

For an example, check out Search Engine Journal’s Search Engine Nerds, about SEO, paid search, social media, and content marketing.

5. Videos

Videos are the hottest content type right now.

The stats are staggering. According to Social Media Today:

  • By 2021, videos will grab 82 percent of all internet traffic
  • Every single day, over 500 million hours of video is consumed on YouTube

It’s easy to see why videos dominate.

Videos are simple to consume, they’re entertaining, and they appeal to the current attention-span deficit that we suffer from when we surf the web.

For a great example of a marketer making the most of video content, check out Neil Patel’s YouTube channel:

 

What You Need for Internet Marketing

So, you’re totally on-board for this internet marketing thing.

You love the idea of getting creative, sharing value with your prospects/audience, and building brand loyalty and customer relationships organically.

Hold on a second, though.

You can’t just jump into this blindly.

You need to understand the key pieces of successful internet marketing, first.

They include:

A Content Marketing Strategy

Content marketing without a strategy will ultimately fail – it’s just the sad truth.

You must have a direction, a plan, the right tools, and ways to measure your progress if you expect to get anywhere.

Here are the key content marketing strategy fundamentals involved:

  • Goals. This is vital. You have to know where you want to go, and what success will look like for you (and you alone), before you can head down the road to get there.
  • Your Brand Persona and Target Audience. When you eventually start creating content, you have to know who you’re talking to and tailor your brand voice to appeal to them uniquely. If you aren’t targeting the right audience (those people who will lean in to hear what you’re saying), you won’t find success. And, if you can’t find a way to stand out, you’ll blend into the hordes of other brands competing for attention in your industry.
  • Keywords and Research. Once you know the why and the who, you have to address the how. How will you reach your audience? What do they want to learn, what problems do they need to solve? Research keywords to target to get found in search engine results, and find topics that have an inherent interest for your audience before you create any content.
  • Content Focus and Commitments. What types of content will you create? How often will you post? Where will you post? You have to nail down these foundations so you can create content with consistency and quality.
  • Content Creation. Once you have topics, keywords, a distinct voice, and a target audience, you can create content. However, if your content isn’t really good, you’re wasting your time. Get help if you need it, spend the time to tweak and perfect your output, and always put out the best content you can.
  • Content Promotion. Your content will go much farther if you promote it the right ways. Promotion is even more effective if you plan when you publish your pieces, strategize about publishing on your blog and sharing on social media, and build up a community of followers who can help push your engagement over the top.

Search Engine Optimization (SEO)

When you use SEO with content marketing, it can take you farther, longer.

These two pieces together help power-up your organic (read: free) reach and visibility on the internet.

SEO encompasses a variety of techniques that help get you into prime spots on search engine results pages (SERPs). This means people can find you just by looking up some topic they’re interested in or need help with.

The overarching goal of good SEO is to get your site pages ranked on the first page of Google. (After all, most people rarely, if ever, click to Page 2 on their quest for information.)

Here are some basic SEO techniques that will help your content get indexed and ranked in search results:

  • Strategically-placed keywords – You should place your target keyword in the headline, in subheaders, in the content, and in the meta description to help Google immediately pinpoint what it’s about.
  • A well-designed, well-organized site – Google looks at how usable your site is, or how easy it is for people to click around, find what they’re looking for, and read your content.
  • Clean page URLs – The URL structure for your pages shouldn’t be gibberish (i.e. http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla). They should be simple and easy to read (i.e. http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo).

Of course, this is just bare-bones SEO. To get a better, in-depth look, check out SEJ’s ebook SEO 101: Learn the Basics of Search Engine Optimization.

A Boost from Paid Methods

Organic search can give you great click-through rates. It also gives you the benefit of the inherent trust people have in Google results.

However, sometimes investing in paid search can give you a boost.

Here are some good examples from Search Engine Land:

  • Use paid search to remarket to visitors who found your site through organic search, and tailor ads for them based on their experience.
  • Test different versions of ad copy (A/B testing) to see which performs better – then use what you learned for your landing pages on your site.
  • Paid search can increase your visibility in ways that organic search cannot, such as giving you air-time for high-volume keywords for which you’d have a hard time organically ranking.

The combination of paid search and content marketing gives you a cohesive internet marketing whole.

Organic and paid traffic can merge to net you higher visibility and better results for driving traffic, which can increase your leads and sales.

Patience & Fortitude

Content marketing requires some pieces that are far less tangible than strategy or SEO, but are perhaps the most important.

When it’s truly successful, content marketing is a long-term strategy.

It takes time to start seeing the ROI from your content efforts.

The blog post you publish today will not pay off by tomorrow, next week, or even next month.

Instead, you must have the patience and fortitude to wait months – maybe even up to a year or longer – to start seeing the returns.

The good news?

Content marketing is internet marketing that builds momentum over time. HubSpot calls this phenomenon “compounding.”

High-quality content gets increased visits over time. This helps build the page’s authority, and can increase its reach through the ways people interact with the content as they discover it.

Think linking, sharing, engaging, and more.

Most importantly, all of these compounding returns can help your content climb the Google ranks, which in turn helps it reach more people organically.

Pretty soon, your hard work on that post starts paying off in spades.

It doesn’t happen right away, but it will happen if you set up your content for success, with strategy.

It just takes patience and fortitude to see it through, and to keep putting out content with the months ahead in mind.

What Now? How to Dive into Internet Marketing

By now, you may be hopping with excitement about this thing called content marketing.

You want to dive in, like right now.

If you’re ready and raring to go, here’s what to do next:

1. Pace Yourself & Set Goals

Remember, this is a marathon, not a sprint.

Pacing yourself is essential to doing it right – otherwise, you’ll start spinning your wheels, and burnout will be inevitable.

Instead, take stock of where you are in your business.

Think ahead to where you want to go in the next year.

  • Do you already have customers?
  • Do you have a website?
  • Are you starting from square one?

Pick up a pen and paper, or settle yourself in front of your computer, and start formulating some goals for content marketing.

Make your goals achievable (but not too easy), and make them measurable.

Need some guidance about goals?

Here are some tips from CMI on setting goals, including how to tie them to key performance indicators (KPIs).

For ideas about goals to reach for, read this article from Copyblogger on 10 Content Marketing Goals Worth Pursuing.

2. Secure Your Content ‘Home Base’

For content creation, lead gathering, and more, you need a home base on the web.

This is:

  • Where your content will live.
  • What you’ll link to when you share your content on social.
  • Where you’ll gather leads from the traffic you pull in.

If you don’t have a website, start researching options.

If you have a website, make sure it’s optimized, user-friendly, and organized by following SEO and usability best practices.

3. Start Strategizing

Now that you have goals, a home for your content, and enthusiasm, it’s time to surge ahead with the rest of your content marketing strategy.

We’ve already discussed strategy, but here are the actionable steps that make it work:

6 Key, Actionable Steps for Content Strategizing

  • Target audience research and brand persona development
  • Keyword research and SEO opportunity research
  • Topic ideation and content planning
  • Creating/writing/producing content
  • Community building and nurturing
  • Sharing and promoting content on social channels

This is a broad list. Each step has its own set of actions and planning involved.

It’s important not to skip any steps. Each is vital for winning at content marketing.

Yes – this takes time, effort, planning, patience, fortitude, and teamwork to get it all done

 

 for more details click here

تاریخچه اصلی لباسشویی

تاریخچه اصلی لباسشویی از زمانی شروع شد که لباس ها داخل کیسه قرار گرفت و پشت کشتی بسته شد. به این ترتیب با گذشتن آب از جداره های لباس اولین نوع لباس شستن شناخته شده است. یکی از مشکل ترین کارها برای زنان آن زمان شستن لباس بود. زمانی که برق و آب و گاز نبود شستشو بسیار سخت بود. اول حمل آب از چاه یا رودخانه بود. که در آن زمان حدود ۲۰۰ لیتر آب مصرفی جهت شستن و بعد آبکشی لباس نیاز بود. در مرحله بعد چلاندن لباس ها و نهایتا حمل لباس های خیس با دیگ های چوبی آن زمان و پهن کردن که موجب دست درد شدید خانم ها می گردید.

اولین لباسشویی به صورتی ساخته شد که لباس ها را روی تخته می زدند. که در سال ۱۸۴۶ در آمریکا ثبت شد. در سال ۱۹۰۰ اولین لباسشویی با موتور ساخته شد که دو مشکل داشت. چون موتور دستگاه بیرون بود هم سوختگی زیادی داشت و هم برق گرفتگی ایجاد می کرد.

در سال ۱۹۱۱ نوعی لباسشویی ساخته شد که دیگ آن فلزی و همزن آب آن چوبی بود. حالا وقت تبدیل و کم کردن مشکلات بود. به این صورت که الکتریک را به مکانیک تبدیل کنند.  دوم اینکه مصرف کننده را برق نگیرد. در مراحل اولیه، انتقال نیرو به سه صورت شناخته شد “زنجیر- تسمه-گیربکس “. مشکل بعدی استارت اولیه موتور که سوختگی زیادی داشت. و برای اولین بار شرکت وستینگهاوس و رابین اند مایر موتوری با قدرت ۴/۱ الی ۸/۱ ساختند که سوختگی در آن وجود نداشته باشد .

برای جلوگیری از برق گرفتگی از استاتور “روتروفن” استفاده شد و طوری آن را محافظت کردند که باعث برق گرفتگی نشود. از نظر مصرف کننده مهمترین قسمت شستشو پاره نکردن لباس ها بود. چون پارچه ها جدید تر و ظریف تر شده بودند. باید لباسشویی به گونه ای ساخته می شد که پارچه ها آسیب نبینند.

نوعی لباسشویی ساخته شد که محور وسط آن بلند بود و می چرخید و نوع دیگری که دیگ داخلی آن می چرخید (منظور درام داخلی یا آبکش).

 

به هر حال از سال ۱۹۲۰ تا ۱۹۶۰ لباسشویی ها به حالت اتوماتیک در آمدند. در سال ۱۹۲۰ یک شرکت کانادایی شرایط شستشو را به صورت گرم کردن آب به روش گازی و برقی تولید کرد. در سال ۱۹۳۰ در ماشین های آمریکایی آب گرم کردن حذف شد. ولی دستگاه آب گرم می گرفت و پمپ تخلیه موتوری اضافه شد که این عمل گام دیگری به سوی اتوماتیک شدن بود.

در سال ۱۹۵۰ سیستم خشک کردن به صورت غلطکی ساخته شد. ولی این نوع خشک کردن باعث گرفتن یا دست خانمها می شد که این مورد هم حل گردید. همچنین در سال ۱۹۵۷ شرکت جنرال الکتریک اولین لباسشویی با پنج دگمه کنترل “حرارت، دور موتور، دور خشک کن، کنترل سطح آب و نوع لباس” ساخت .

سرانجام لباسشویی هایی با اشکال مختلف توسط شرکت های سازنده ساخته شد. هم اکنون شکل امروزی لباسشویی ها دوقلو و یک قلو (درب از بالا ) درب از جلو با سیستم های الکترومکانیک، الکترونیک و نیمه دیجیتال و دیجیتال و حتی لباسشویی های گویا که نوع لباس و زمان کار و حرارت را می گوید به بازار عرضه شده است .

نخستین نوع ماشین لباسشویی در سال ۱۷۹۷ اختراع شد. آن تخته شستشو بود. اما در سال ۱۸۷۴ ویلیام بلک استون ، بازرگان و تولید کننده ذرت اهل ایندیانا ، برای همسرش یک هدیه تولد ساخت که ماشینی بود که کثیفی را از روی لباس ها می شست و پاک می کرد. این دستگاه شامل یک تغار چوبی بود که در آن یک تکه چوب تخت با شش میخ چوبی کوچک بود و یک دسته داشت که آن ها را جلو و عقب می برد. در سال ۱۹۰۰میخ های فلزی جایگزین میخ های چوبی شدند در سال ۱۹۰۶ موتور الکتریکی برای نخستین بار در این وسیله به کار گرفته شد. که دسته چرخنده و زیر آن چرخ لنگر داشت. در سال ۱۹۲۲ شرکت “می تگ” سیستمی عرضه کرد که به جای کشیدن لباس ها در آب ، آن ها را با فشار آب و هم زدن تمیز می کرد.

از میان تمام روش هایی که در آن زمان برای طراحی ماشن لباسشویی پیشنهاد شد تنها دو سیستم امروزه باقیمانده است. یکی همان روش فشار آب که هنوز هم مهمترین سیستم است. دیگری سیستم استوانه ای که لباس ها را درون یک استوانه ی چرخان می شوید. از اوایل دهه ۱۹۳۰ یکی از شاخه های جانبی شرکت هوایی بندیکس شروع به کار روی یکی از مهم ترین پیشرفت های ماشین لباسشویی کرد. وسیله ای که جان دبلیو چامبرلین اختراع کرد در یک زمان لباس ها را می شست، آب می کشید و آب اضافی آن را خارج می کرد. معرفی نخستین ماشین لباسشویی خودکار در سال ۱۹۴۷ گام مهم دیگری در این زمینه بود. شرکت ویرلپول نخستین شرکتی بود که موفق به این کار شد. در ۱۹۵۳ ماشین لباسشویی به یکی از وسایل ضروری خانه مبدل شد. از آن به بعد همچنان این وسیله در حال تکمیل است و دکمه هایی برای انواع پارچه های خاص و جیدید به آن ها اضافه می شود.

نصب دستگاه

ترانسپورتر ها

در انواع لباسشویی ها در زمان نصب بست هایی به عنوان نگه دارنده (ترانسپورت) به دیگ دستگاه بسته شده است. که جهت حمل و نقل کشوری، شهری و غیره استفاده می گردد. پس از خرید نهایی مشتری و ارجاع کارهای نصب و راه اندازی دستگاه به خدمات پس از فروش، شرایط کار خدمات فنی شروع می گردد. و توانمندی های سرویس کاران، تکنسین ها و افرادی که در این مسئولیت مشغول به کار هستند نمایان می گردد.

بست های نگه دارنده

این بست ها عموما دیگ دستگاه را در لباسشویی ها به شکل های متفاوتی به کابین لباسشویی قفل می کنند. دیگ لباسشویی به فنر نگه دارنده دیگ یا روی فنر نگهدارنده نصب شده اند. با باز شدن بست ها یا قفل ها دیگ به صورت کامل آزاد می گردد. این کار باعث می شود که لباسشویی در زمان کار کردن بتواند تعادل خود را با شرایطی که در دستگاه ایجاد شده است نگه دارد. در غیر این صورت هم چون توپ بسکتبال بالا و پایین می پرد. در زمان خشک کردن لباس، نگه داشتن لباسشویی در جای خود غیر ممکن می باشد. برای این کار حتما قبل از آماده سازی دستگاه باید اطلاعات سرویس دستگاه را به طور کامل مطالعه کرده و با اطلاعات کامل برای نصب دستگاه مراجعه کنید که در زمان نصب با مشکل مواجه نشوید.

 

پس از باز کردن ترانسپورت ها

نصب شیلنگ ورودی آب که از نوع مخصوص است. شیلنگ خروجی آب باید از سطح زمین حداقل ۸۰ سانتی متر بالاتر قرار گیرد. تا در زمان ورود آب به داخل دستگاه از طریق شیلنگ خروجی تخلیه نشود. در صورتی که خروجی آب روی زمین باشد سطح آب دستگاه کامل نشده و تنظیم آب دستگاه، آب را قطع نخواهد کرد. دستگاه به کار خود ادامه نمی دهد.

توجه : در بعضی از لباسشویی های درب از بالا ، شیلنگ خروجی باید هم سطح با لباسشویی باشد و در غیر این صورت دستگاه Error  یا خطا می دهد.

 تست اولیه دستگاه

بعد از نصب ورودی آب و خروجی آن دو شاخه را به برق زده و دستگاه را تست می کنید.

۱-آب گیری در مرحله ۱ دستگاه با ورود آب به محفظه Aجا پودری .

۲-آب گیری در مرحله دوم شستشو با ورود آب به محفظه B جا پودری .

۳-صبر می کنیم تا زمانی که آبگیری کامل شده و دستگاه شروع به چنگ زدن نماید. منظور چپ و راست کردن موتور دستگاه است.

۴-در نوع تایمر مکانیکال تایمر را جلو برده تا دستگاه روی المنت برود. در نوع الکترونیک بسته به نوع دستگاه و شکل برنامه گرفتن آن اقدام به برنامه دادن می کنیم.

۵-در این مرحله ، ساعت تایمر به کار افتاده و تا زمانی که ترموستات مربوطه فرمان ندهد ، ساعت کار نخواهد کرد. توجه نمایید که این مورد در چند نوع لباسشویی وجود دارد. در بعضی دیگر از لباسشویی ها به شکل دیگری کار می کنند. یعنی ساعت در حال کار می باشد و موتور نیز چپ و راست می زند. ولی تایمر جلو نخواهد رفت تا قفل کن های تایمر آزاد کند.

۶-در مرحله بعد با جلو بردن تایمر تخلیه دستگاه تست می گردد.

۷-در مرحله بعد قسمت های آبکشی (Rins) که می تواند سه تا چهار مرحله باشد.

۸-در انتهای کار خشک کن دستگاه در این مرحله دست به تایمر نزنید تا تایمر خود به خود خاموش گردد. تا مشخص شود تایمر درست کار می کند یا خیر. که این کار با لغت (spin) مشخص می گردد.

دستگاه های الکترونیک امروزی

این دستگاه ها چه لباسشویی ها و چه ظرف شویی ها از سیستم کنترل های برنامه ریزی شده استفاده می کنند.

مثل مدل های الکترونیک Ic  های برنامه ریزی شده که توسط قطعات مختلف فرمان هایی را مثل تایمر های قدیمی به اجزایی مثل گذشته الکترو والو، پمپ، موتور به شکل امروزی که دارای مدار کنترل دور می باشد.

هیدروستات که موجی یا ولتاژی هستند و ترموستات ها که تغییر اهم آن، فرمانی را برای ic می فرستد. همه دستگاه ها ( لباسشویی یا ظرف شویی ) با امکاناتی بیشتر و توانایی هایی به مراتب قوی تر از قبل هستند. چه از نظر شستشو و چه از نظر مصرف پودر ، آب ، برق و زمان و با حساسیت بیشتر. مثلا اینکه در کدام قسمت ایراد پیدا شده (Error)  و با مراجعه به قسمت رفع اشکال می توان آن را رفع نمود .

معرفی انواع مواد پاک کننده در ظرف شویی ها

الف- قرص های شستشو کنده ی سه کاره

با این قرص های جدید شستشو می توانید ظروف را در درون ماشین ظرف شویی قرار دهید. این قرص ها حاوی ماده ی زداینده مخصوصی است. که فوری باقی مانده های خشک شده بر روی ظروف را حل کرده و پاک می کند. حل شدن لایه آبی رنگ قرص موجب زدودن و پاک شدن باقی مانده های غذا می شود. حل شدن لایه ی سفید رنگ قرص به طور کامل تمامی ذرات کثیفی ظروف را پاک می کند و لکه ای بر روی ظروف با قی نمی ماند. ظروف شفاف و درخشان می شود.

فراموش نکنید که اصولا ظروف را قبل از اینکه درظرف شویی طبق سبد های مخصوص بنچینید باید آنها را در حدامکان تمیز نموده تا دستگاه بتواند به طور عادی کار خود را انجام دهد. ولی با اینهمه اوصاف باز هم توصیه می شود در صورتی که اطلاعات کاملی از پودر مورد استفاده داشته باشیم. و مقدار آن را درست مصرف کنیم با بهترین راندمان از دستگاه استفاده خواهیم کرد.

ب-  مایع براق کننده

این مایع دارای ترکیبات خاصی است که باعث می شود ظروف شیشه ای (( چینی و قاشق و چنگال )) در زمان آبکشی آخر (نهایی ) یا خشک کن، از مخزن مایع آزاد شود. در این مرحله آب تا حدود ۷۰ درجه سانتی گراد بالا می رود. خاصیت این ماده این است که باعث لغزندگی آب روی ظروف گردیده. به دلیل حرارت بالای آب و گرم شدن همه ظروفی که در دستگاه قرار دارند بدون اینکه لکه ای بر روی آن ها باقی بماند ظروف براق شده و ظرف با این حرارت ایجاد شده خشک می شوند. در  صورتی که این مایع در دستگاه تمام شده باشد خشک کردن ظروف در دستگاه با مشکل مواجه می گردد. یعنی ظروف با لکه های آب خشک می شوند. یا اینکه آب روی ظروف باقی می ماند.

در صورتی که مواد براق کننده زیاد در آب تزریق گردد باعث کدری ظروف بلوری می شود. باید مقدار موادی که مخزن مایع در زمان خشک کردن تخلیه می کند با مقدار آب دستگاه هماهنگ باشد. در غیر این صورت مشکل پا بر جا خواهد ماند. پس در زمان نصب دستگاه درجه مخزن مایع را روی حداقل درجه بگذارید. بعد از یکی دوبار کار کردن مشتری با ظرف شویی در صورتی که اشکال داشته باشد به شما اطلاع خواهد داد.


برای دیدن جزئیات,مطالب بیشتر و محصولات کلیک کنید.