شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

یخچال هیتاچیR_E6800

یخچال فرنچ هیتاچی R-E6800

محفظه وکیوم عریض‌تر

یخچال فرنچ هیتاچی R-E6800 مجهز به محفظه وکیوم، برخوردار از جدیدترین نوآوری است که قادر است تازگی مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تر حفظ کند. این فناوری منحصر به فرد هوای داخل را تا 8.0 پاسکال کاهش می‌دهد تا ضمن جلوگیری از اکسیداسیون; تازگی و مواد مغذی، مواد غذایی حفظ شود.

دمای مطلوب محفظه وکیوم

به لطف دمای مطلوب این محفظه، انواع مختلف مواد غذایی را می توان برای مدت طولانی تر تازه نگه داشت. دمای ایده آل حدودا -1 / +1 درجه سانتی گراد به طور خودکار قابل تنظیمات است تا انواع مختلف مواد غذایی برای مدت طولانی تر تازه نگه داشته شوند.

فناوری پیشرفته تولید سرما با بازیابی برفک

در سیستم سرمایی معمولی برفک تشکیل شده بر روی اواپراتور باید با خاموش کردن کمپرسور آب شود. با فناوری پیشرفته تولید سرما با بازیابی برفک هیتاچی در یخچال R-E6800S از برفک ایجاد شده بر روی اواپراتور به طور کامل استفاده می‌شود. بنابراین حتی زمانی که کمپرسور نیز کار نمی‌کند تاثیر خنک‌کنندگی کامل ادامه خواهد داشت.

کنترل هوشمند ECO

کنترل هوشمند جدید متشکل از اینورتر A.1 دریچه‌ها و حسگرها و سوپاپ ماده مبرّد سبب می‌شود تا در مقایسه با یخچال‌های دارای کمپرسور معمولی برق به صورت بهینه‌تری مصرف شود.

گنجایش زیاد با قابلیت نگهداری آسان

طراحی هوشمندانه محفظه‌ها و کشو های یخچال فرنچ هیتاچی R-E6800، امکان قرار گیری مواد غذایی به مقدار زیاد را فراهم می‌کند.

نجماد پر قدرت و سریع

ار آنجایی که سیستم انجماد سریع در یخچال فرنچ هیتاچی R-E6800 ز دمای پایین برای برای منجمد کردن مواد غذلیی استفاده می‌کند، بنابراین تمام رطوبت و مواد مغذی ماده غذایی حفظ می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.