شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

یخچال هایسنس بالا پایین

یخچال و فریزر مدل «RD-60WC4SZA» یکی از دستگاه‌های کاربردی ساخت شرکت «هایسنس» است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای بالا و پایین قرار می‌گیرد. این دستگاه مجهز به آبسردکن بیرونی روی قسمت در یخچال است که نیاز به بازوبسته‌کردن در دستگاه را برای استفاده از آب خنک برطرف می‌کند. این قابلیت علاوه‌بر آسان و سریع‌تر کردن دسترسی شما به آب، به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ خنکی داخل یخچال کمک خواهد کرد. یخچال RD-60WC4SZA از ظرفیت 345 لیتر در بخش یخچال و 120 لیتر در بخش فریزر بهره‌مند است. از طریق پنل تنظیمات لمسی یخچال قادر به تنظیم دمای کارکرد یخچال و فریزر خواهید بود. ارتفاع بالای پنل تنظیمات باعث شده این قسمت از دسترس کودکان دور باشد. از دیگر مزایای این مدل سیستم گردش هوای چندگانه است که با کارکرد خود طبقات مختلف یخچال را به‌صورت یکنواخت خنک می‌کند. چراغ به کار رفته برای تامین روشنایی داخلی از نوع LED است. مزیت چراغ‌های LED مصرف کم برق آن‌ها و همچنین میزان گرمای ناچیز تولیدی از طریق آن‌ها است. به‌علاوه این چراغ‌ها ابعاد کوچکی دارند و فضای زیادی را در یخچال اشغال نمی‌کنند. دستگاه RD-60WC4SZA مجهز به سیستم هشداردهنده است که در صورت بازماندن در یخچال کاربر را مطلع می‌کند و به این ترتیب از گرم‌شدن فضای داخلی و فاسدشدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. وجود کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات که امکان تنظیم رطوبت را نیز دارد، از دیگر ویژگی‌های شایان توجه این مدل است. همچنین سیستم سرمایش و انجماد سریع که برای این مدل در نظر گرفته شده است برای خنک‌سازی مواد غذایی در کوتاه‌مدت بسیار کاربردی است. 

RD-60WC4SZA  این یخچال با بهره‌مندی از گنجایش 17فوتی برای خانواده‌های کم‌جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می‌کنند گزینه‌ی بسیار مناسبی به حساب می‌آید. این یخچال از نوع کمبی است و در آن فریزر در قسمت پایین و یخچال در قسمت بالای بدنه قرار گرفته است. یخچال و فریزر از نوع بدون برفک هستند و باعث می‌شود نیازی به تخلیه‌ی برفک نداشته باشید. با بهره‌مندی از سیستم انجماد سریع مواد غذایی که در فریزر قرار می‌دهید به سرعت منجمد شده و از فاسدشدن‌شان جلوگیری می‌کند. RD-60WC4SZA  به آبریز بیرونی مجهز شده است و کاربرانش را از تهیه‌ی آب‌سردکن جداگانه بی‌نیاز می‌کند. می‌توانید با استفاده از پنل لمسی روی یخچال تنظیمات آن را تغییر دهید
هوای سرد در RD-60WC4SZA به صورت یکنواخت در تمامی طبقات پخش می‌شود. درواقع منافذ متعددی در طبقات تعبیه شده‌اند تا جریان هوا به صورت کامل پخش شود. این امر باعث می‌شود تمامی طبقات به اندازه‌ی کافی خنک شوند و دما در طبقات با یکدیگر فرق نکنند. نام این سیستم، جریان هوای چندگانه است که باعث می‌شود بتوانید تا مدت‌زمان بیشتری موادغذایی را داخل یخچال نگه‌داری کنید. درصورتی‌که در یخچال مدت‌زمان طولانی باز بماند یا به هر دلیلی دمای داخل کابین افزایش پیدا کند، آلارم هشداردهنده‌ی آن به کار می‌افتد. همچنین این یخچال به سیستم عیب‌یاب خودکار مجهز شده است. این امر باعث می‌شود شناسایی ایرادات یخچال به سادگی ممکن شود. درصورتی‌که قصد مسافرت داشته باشید، می‌توانید یخچال را در حالت تعطیلات قرار داده و در مصرف برق صرفه‌جویی کنید. درمجموع این یخچال درمجموع محصول ساده‌ای است که تکنولوژی مدرن و پیشرفته‌ای در طراحی‌اش به چشم نمی‌خورد.

گنجایش و ابعاد

در RD-60WC4SZA یخچال در قسمت بالایی و فریزر در قسمت پایینی بدنه قرار دارد. RD-60WC4SZA درمجموع 465 لیتر معادل 17 فوت گنجایش دارد. این میزان برای قراردادن حجم کمی از موادغذایی کافی است. ارتفاع آن حدوداً 175 سانتی‌متر و عمق آن 73.5 سانتی‌متر است. این یخچال چهار طبقه برای قراردادن موادغذایی دارد. دو طبقه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند تا بتوانید بنا بر ارتفاع مواد داخل یخچال آن‌ها را تنظیم کنید. در قسمت پایین‌تر یخچال، یک عدد کشو قرار گرفته است. این کشو مناسب قراردادن میوه و سبزیجات است و برای مدت بیشتری رطوبت و سرما را داخل خود حفظ می‌کنند. درِ یخچال نیز شامل شش محفظه‌ی کوچک جداگانه است که بیشتر برای قراردادن بطری‌ها و قوطی‌ها استفاده می‌شود. فریزر شامل دو کشوی بزرگ و یک کشوی یخدان است که در آن‌ها حجم متوسطی از مواد فریزری ذخیره می‌شود.

شرکت بازرگانی تجاری چرو
وارد کننده ی معروف ترین برند های لوازم خانگی بزرگ و کوچک 
تهیه ی جهیزیه کامل برای عروس
همچنین آرایشی و بهداشتی ,سرویس های غذا خوری ,ابزار آلات صنعتی و باغ بانی ,سرمایشی و گرمایشی....
دارای نشان برتر تجارت الکترونیک
دارای نشان اعتماد و اطمینان و حساب های بانکی شرکتی 
دارای 522نمایندگی خدماتی در سراسر کشور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.