شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

نقد ظرف شویی بکو

ماشین ظرف‌شویی «بکو» مدل «DFN 39330» از محصولات کاربردی این شرکت است که با ظرفیت شست‌وشوی 13نفره برای خانواده‌های پرجمعیت یا استفاده در زمان مهمانی مناسب است. این دستگاه از دسته‌ی ماشین‌ ظرف‌شویی‌های مبله محسوب می‌شود و با توجه به ابعاد بزرگش باید فضای مناسبی را در آشپزخانه برای آن در نظر بگیرید. این ظرف‌شویی از زمره‌ی دستگاه‌های کم‌مصرف ساخت بکو است که از کلاس مصرف انرژی A+++ بهره می‌برد. ماشین ظرف‌شویی بکو مدل DFN 39330 دارای دو سبد در بالا و پایین برای قرارگیری انواع ظروف کوچک و بزرگ، لیوان‌ها و قاشق و چنگال‌هاست. در سبد پایین، بشقاب و ظروف بزرگ و بلند و قاشق و چنگال‌ها و در سبد بالا، لیوان و استکان‌ها جای می‌گیرند. ظرفیت زیاد این دستگاه ظروف زیادی را در خود جای می‌دهد و به افراد کمک می‌کند که پس از برگزاری میهمانی‌هایشان برای شستن ظروف وقت نگذارند و استراحت کنند. دستگاهDFN 39330  محصولی کم‌صداست و کارکرد آن مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی‌کند. نُه برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض برای این مدل در نظر گرفته شده است تا کاربر با توجه به نوع ظروف کثیف، بهینه‌ترین برنامه را انتخاب کند. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع دستگاه در مواقعی که عجله دارید، به کمک شما خواهد آمد.

مدل DFN 39330 با ظرفیت 13 نفر و قابلیت‌های کاربردی و مفید برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. این ماشین با سه طبقه و دو سبد مجزا جای کافی برای ظروف متنوع دارد و برنامه‌های آن آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.
ماشین ظرفشویی بکو مدل  DFN 39330 با ظرفیت 13 نفر و قابلیت‌هایی مفید و کاربردی می‌تواند گزینه ی مناسبی برای خانواده‌ها باشد. این ماشین ظرفشویی از نوع مبله است و 9 برنامه‌ی شست‌وشو از قبیل Eco، خودکار، حالت مخصوص ظرف نوزاد، حالت سریع و مینی می‌شوند. عملکرد بوزدایی، سیستم شست‌وشوی تاخیری و قابیلت شست‌وشو با آب سرد از دیگر قابلیت‌های مدل  DFN 39330 محسوب می‌شوند. در ادامه به نقد و بررسی این محصول برند بکو خواهیم پرداخت.
طراحی ظاهری این مدل مشابه اکثر ماشین ظرف‌شویی‌های استاندارد موجود در بازار است. صفحه نمایش و صفحه کنترل لمسی دستگاه بالا سمت راست آن واقع شده‌اند و دسته‌ی در وسط آن قرار دارد. در ماشین را که باز می‌کنیم با یک چیدمان سه طبقه مواجه می‌شویم. طبقه‌ی آخر مخصوص قرار دادن قاشق و چنگال طراحی شده و باتوجه به این که تعداد قاشق چنگال معمولا از باقی ظروف بیشتر است، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. دو سبد مجزا هم برای این مدل در نظر گرفته شده که  یکی از آن‌ها برای قرار دادن قاشق و چنگال و دیگری برای لیوان طراحی شده‌اند. از این رو کاربر نگرانی از بابت تعداد زیادی و قاشق و چنگال نخواهد داشت. طبقه دوم طوری طراحی شده که برای قرار دادن لیوان و ظروف شیشه‌ای مناسب است. طبقه‌ی اول هم بیشتر برای قرار دادن بشقاب و ظروف بزرگ مناسب است.

یکی از مزیت‌های یک ماشین ظرف‌شویی کارآمد برنامه‌های متنوع آن است. مدل DFN 39330 دارای 9 برنامه‌ی مختلف است و این امر آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این برنامه‌ها شامل Eco، Auto، حالت مخصوص ظروف نوزاد، AquaFlex، Intensive، Quick and Clean، Dismount Glass، Mini و Pre می‌شوند. تفاوت عمده‌ی این برنامه در دمای آب و روش شست‌وشو است که بسته به نوع ظروف و میزان کثیفی آن‌ها می‌تواند متغیر باشد. برای مثال در حالت AquaFlex ظروف طبقه‌ی پایین که عموما ظروفی مقاوم هستند با فشار زیاد آب و ظروف طبقه‌ی بالا که عموما ظروف حساس مثل لیوان‌های شیشه‌ای هستند با اسپری آب شسته می‌شوند. از طرف دیگر برنامه‌هایی که زمان کمی نیاز دارند برای وقتی که عجله دارید بسیار کاربردی هستند. گفتنی است در این برنامه‌ها دستگاه دمای آب را افزایش داده تا ظروف برای تمیز شدن به زمان کمتری نیاز داشته باشند. برنامه‌ی Auto یا خودکار دستگاه هم میزان کثیفی ظروف را سنجیده و میزان انرژی و آب مصرفی را به صورت بهینه تنظیم می‌کند.

امکانات و قابلیت‌ها

این مدل دارای قابلیت‌های بسیار کاربردی است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان قابلیت آنتی‌باکتریال را نام برد. به این صورت ظروف کاملا میکروب‌زدایی می‌شوند و محفظه‌ی شست‌وشو هم پس از هر بار استفاده میکروب‌زدایی می‌شود. خشک کن دستگاه می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر ظروف پس از شست‌وشو خیس بمانند معمولا روی آن‌ها لک می‌زند. اما وقتی ظروف پس از شست‌وشو خشک شوند شفاف و درخشان باقی خواهند ماند. قابلیت بوزدایی هم می‌تواند بوی بد غذای مانده را از روی ظروف و محفظه‌ی شست‌وشو پاک کند.

یکی از نکات مثبت و مزیت‌های مدل DFN 39330 موتور ProSmart Inverter است. این موتور نسبت به موتورهای قدیمی‌تر صدای بسیار کم و عمل طولانی‌تری دارد. از طرف دیگر انرژی را به صورت بهینه مصرف می‌کند و می‌تواند در صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه بسیار موثر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.