شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

نقد ظرف شویی سامسونگ

ماشین ظرف‌شویی «سامسونگ» مدل «D164»، یک ماشین ظرف‌شویی با قابلیت زیاد و مجهز به تکنولوژی واتروال سامسونگ است. وزن این ماشین 55 کیلوگرم است و جنس بدنه‌ی آن از استیل است. ظرفیت این ماشین 14 نفر است. ظرف‌شویی سامسونگ مدل D164 با قابلیت‌های زیاد و نمودار مصرف انرژی A++، یک ماشین با عملکرد رضایت‌بخش به شمار می‌آید. متوسط میزان مصرف آب برای هر بار شست‌وشو در این ماشین ظرف‌شویی، 9.7 لیتر است. قفسه‌های این ماشین ظرف‌شویی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. میزان صدای آن 44 دسی‌بل است و تعداد برنامه‌های شست‌وشوی آن به شش می‌رسد. این ماشین با داشتن قفل کودک از ایمنی زیادی برخوردار است. ماشین ظرف‌شویی سامسونگ مدل D164، دارای گزینه‌ی نیم‌شور است. در این دستگاه به خاطر دارا بودن سیستم ضدعفونی, شست‌وشو با آب تا دمای 80 درجه را برای استریل کردن ظروف انجام می‌دهد. در این ماشین می‌توان ظروف بزرگ و قابلمه تا سایز 36 سانتی‌متر را هم شست‌وشو داد. قفسه‌ی سوم این ماشین مخصوص قاشق و چنگال است تا دستگاه کاربری راحت‌تری داشته باشد. یک قابلیت ویژه‌ی این ماشین، کنترل هوشمند برای شروع با تأخیر از 1 تا 24 ساعت است. این دستگاه دارای بازوهای آب‌پاش بالایی، میانی و پایینی است.

ماشین ظرف‌شویی از کارآمدترین ابزار خانگی است که می‌تواند فرآیند شستن ظروف را تسهیل کرده و در وقت و زمان صرفه‌جویی کند.  با پیشرفت تکنولوژی و ارائه‌ی فناوری‌های جدید، ماشین ظرف‌شویی‌های امروزی چیزی بیشتر از شست‌وشوی ساده‌ی ظروف را در اختیار ما قرار داده‌اند.

 شرکت «سامسونگ» تولیدکننده نام‌آشنای لوازم برقی، ظرف‌شویی مدل «D164» خود را با کیفیت ساخت بسیار خوب و امکانات کارآمد به بازار عرضه کرده است. ماشین ظرف‌شویی D164 از سری Chef Collection سامسونگ بوده و طراحی و ساخت آن با همکاری سرآشپزان معروف بین‌المللی انجام شده تا قابلیت‌های آن دقیقا مطابق با نیازهای مخاطب باشد. در ادامه با نقد و بررسی این کالا با ما همراه باشید.

مبله یا رومیزی؟

ظرف‌شویی‌ها در انواع مبله، رومیزی و توکار تولید می‌شوند و هر سبک طراحی نیاز قشر خاصی را پاسخ می‌دهد. مدل‌های مبله با ظرفیت بیشتر برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب هستند و در عوض مدل‌های رومیزی را می‌توان حتی در یک آشپزخانه‌ی کوچک هم جا داد و استفاده کرد. در این میان ظرف‌شویی‌های توکار را هم از قلم نیندازیم. این طراحی که کمتر از دو سبک دیگر به چشم می‌خورد، برای آشپزخانه‌های کوچک یا حتی آشپزخانه‌های مدرن با دکوراسیون مینیمال و خلوت یک گزینه‌ی ایدئال است. ظرف‌شویی‌های توکار، همان‌طور که از اسمشان پیداست، داخل کابینت نصب می‌شوند و تنها صفحه‌ی بیرونی آن‌ها در معرض دید است.

ماشین ظرف‌شویی D164 سامسونگ در دسته‌ی ظرف‌شویی‌های مبله قرار می‌گیرد. این دستگاه با ظرفیتی 14 نفره مناسب خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت است. سامسونگ با به‌کارگیری تکنولوژی ساخت پیشرفته‌ی خود در این محصول، توانسته است دستگاهی کم‌مصرف و کم‌صدا را تولید کند. این ماشین ظرف‌شویی در زمان کارکردن، صدایی در حدود 38 دسی‌بل تولید می‌کند و کارکرد آن به هیچ وجه برای گوش آزاردهنده نیست. این دستگاه در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولیدشده و با توجه به رنگ‌های خنثای خود به آسانی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شود.

حتما برایتان پیش آمده که بعد از اتمام کار دستگاه ظرف‌شویی حواستان نباشد که بلافاصله درِ دستگاه را باز کنید یا چند ساعت بعد متوجه موضوع شوید. در این مواقع ظرف‌ها مدتی داخل دستگاه خیس می‌مانند و فرآیند خشک‌شدنشان به تعویق می‌افتد. سامسونگ با در نظرگرفتن یک راه‌حل ساده و کاربردی به حل این مشکل پرداخته است. در پایان چرخه‌ی شست‌وشو درِ دستگاه به‌طور اتوماتیک باز می‌شود و بخار داخلی خارج شده و جریان هوا داخل محفظه‌ی آن برقرار می‌شود. به‌این‌ترتیب ظرف‌ها خیلی سریع و تا 35 درصد زودتر خشک می‌شوند.

سامسونگ در طراحی ظرف‌شویی جدید خود هوشمندی زیادی به خرج داده است. دو بازوی آب‌پاش قدرتمند این مدل به صورت خطی طراحی شده‌اند. این در حالی است که در بیشتر ظرف‌شویی‌های قبلی شاهد حالت چرخشی برای بازوهای آب‌پاش بودیم. بازوهای خطی دستگاه D164 فضای داخلی دستگاه را به طور کامل پوشش می‌دهند و می‌توانند با پوشش کامل ظروف، شست‌وشویی باکیفیت و کامل را انجام دهند.

سامسونگ با معرفی سیستم Zone Booster راه‌حل جدید و جذابی برای شستن ظروف کثیف‌تر ارائه کرده است. کافی است بشقاب و کاسه‌های چرب و کثیف‌تر را در یک سمت و ظروف تمیزتر مثل لیوان‌ها را در سمت دیگر قرار دهید. بعد از آن کافی است به دستگاه هوشمند خود اعلام کنید ظروف کثیف در کدام بخش قرار گرفته‌اند. امکان انتخاب در سه حالت قفسه‌ی پایین، سمت چپ یا سمت راست دستگاه وجود دارد. ماشین ظرف‌شویی شما بخش مخصوص ظروف کثیف‌تر را با شدت و قدرت بیشتری می‌شوید و در عین حال به ظروف کمتر کثیف فشاری وارد نمی‌کند.

شرکت بازرگانی تجاری چرو
وارد کننده ی معروف ترین برند های لوازم خانگی بزرگ و کوچک 
تهیه ی جهیزیه کامل برای عروس
همچنین آرایشی و بهداشتی ,سرویس های غذا خوری ,ابزار آلات صنعتی و باغ بانی ,سرمایشی و گرمایشی....
دارای نشان برتر تجارت الکترونیک
دارای نشان اعتماد و اطمینان و حساب های بانکی شرکتی 
دارای 522نمایندگی خدماتی در سراسر کشور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.