شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

نقد لباس شویی هایسنس8012

نقد و بررسی اجمالیماشین لباسشویی هایسنس مدل WFH8012D ظرفیت 8 کیلوگرمماشین لباسشویی «هایسنس» مدل «WFH8012D» از دستگاه‌های خانگی خوش‌ساخت، کاربردی و باکیفیت ساخت این شرکت است که با بهره‌مندی از دیگ هشت کیلوگرمی برای استفاده‌ی خانواده‌هایی با جمعیت کم و متوسط وسیله‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای دو شیر آب سرد و گرم مجزا است و موتور قدرتمند آن در سریع‌ترین حالت با سرعت 1200 دور در دقیقه گردش می‌کند. یکی از نکات کلیدی در انتخاب ماشین‌لباسشویی تعداد برنامه‌های شست‎‌وشوی این دستگاه است. لباسشویی مدل WFH8012D از 15 برنامه‌ی شست‌وشوی اتوماتیک برخوردار است که شامل شست‌وشوی لباس‌های پشمی، ابریشمی، شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی کم‌صدا می‌شود. انتخاب برنامه‌ی دستگاه از طریق دکمه‌ی پیچی ولومی بالای آن قابل انجام است. همچنین امکان متوقف‌کردن موقت روند شست‌وشو از طریق دکمه‌ی Start/Pause وجود دارد. صفحه‌نمایش بزرگ دیجیتالی که در این قسمت تعبیه شده است مشاهده و اعمال تنظیمات لباسشویی را آسان کرده است. این لباسشویی قادر به شست‌وشوی ضدباکتری لباس‌ها نیز هست که با دمای 95 درجه‌ی سانتی‌گراد کار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کارآمد این مدل، امکان شست‌وشوی تاخیری لباس‌ها است. در این حالت کاربر می‌تواند زمان شروع شست‌وشو را به ساعات آینده موکول کند. این قابلیت می‌تواند برای شست‌وشوی شبانه‌ی لباس‌ها بسیار کاربردی باشد.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل WFH8012D یکی از محصولات ساخته شده از شرکت بزرگ هایسنس میباشد، هایسنس با تولیدات خود در زمینه لوازم خانگی توانسته امتیاز خوبی در بازار لوازم خانگی بدست بیاورد. قیمت ماشین لباسشویی های هایسنس نسبت به هم رده های خود مناسب تر میباشد. متخصصین فنی فروشگاه اینترنتی یکنام جهت آشنایی با این لباسشویی، شما را به مطالعه ادامه مطالب دعوت میکنند.

ظرفیت هر ماشین لباسشویی اولین گزینه ای است که مورد اهمیت میباشد، این ماشین لباسشویی 8 کیلویی هاینسنس برای خانواده های با جمعیت متوسط مناسب میباشد. بدنه مقاوم این لباسشویی موجب پایستگی و بالانس بهتر آن میشود و همین امر سبب کارکرد بهتر آن میشود. دیگ استیل با کیفیت این لباسشویی از جمله مواردی میباشد که در کیفیت بالای شستشو تاثییر دارد.

ورودی شیر آب لباسشویی هایسنس WFH8012D به صورت مجزا میباشد، جدا بودن شیر آب گرم و آب سرد موجب حذف المنت شده است. وجود المنت مناسب برای ماشین لباسشویی هایی که تک شیر میباشند مناسب میباشند. زیرا، چون این لباسشویی ها ورودی آب گرم ندارند، به همین دلیل نیازمند یک گرم کن میباشند، المنت وظیفه گرم کردن همین آب سرد گفته شده را دارد. حذف المنت محاسنی دارد، از جمله این محاسن میتوان به کم تر شدن مصرف انرژی آن و کاهش قیمت لباسشویی اشاره کرد.

A

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

این ماشین لباسشویی هایسنس دارای کنترل حفط تعادل میباشد، این سنسور به بالانس و تعادل در هنگام شستشو لباسها کمک میکند. زمانی که ماشین لباسشویی در حال خشک کردن لباسها میباشد، ممکن است موجب تکان خوردن لباسشویی شود.

سیستم مدیریت و کنترل هر ماشین لباسشویی مهمترین بخش یک آن میباشد. در مدل WFH8012D یک صفحه نمایش LED تعبیه شده است و توسط آن میتوانید برنامه فعلی در حال اعمال را مشاهده کنید. این لباسشویی هوشمند دارای 15 برنامه میباشد و شما میتوانید توسط دکمه ولومی که در بالای لباسشویی قرار دارد، برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.

سیستم عیب یابی هوشمند موجود در این ماشین لباسشویی مزایای زیادی دارد، در هنگام خرابی لباسشویی شما میتوانید با متصل کردن گوشی تلفن همراه خود و همگام سازی لباسشویی و گوشی تلفن هوشمند خود با پشتیبانی آنلاین متخصصین همراه باشید.

موتور نسبتا قوی این ماشین لباسشویی قدرت خوبی به شستشو و خشک کن این لباسشویی میبخشد. این موتور قادر به چرخش دیگ لباسشویی با سرعت 1200 دور بر دقیقه میباشد و به خشک کردن لباسها سرعت ببخشد. مصرف این موتور از رتبه A برخوردار میباشد، مصرف انرژی موتور نیز، در قیمت ماشین لباسشویی تاثیر گذار میباشد.

شستشوی ضد باکتری این ماشین لباسشویی از گزینه ای خاص آن میباشد. زیرا، باکتری میتوانند موجب ایجاد آلرژی شود، به همین دلیل با استفاده از تکنولوژی و سیستم پیشرفته در سیستم این لباسشویی 8 کیلویی هاینسنس مدل WFH8012D از این قابلیت ضدباکتری بهره مند میباشد.

شستشویی با تاخیر از قابلیت دیگر این لباسشویی هوشمند میباشد، وجود این سیستم به شما امکان تاخیر در حین شستشو را میدهد و میتوانید عملیات شستشو را به زمان دیگری موکول کنید.

جهت تمایل به اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی در برند هایسنس یا برند های دیگر میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.