شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت لوازم خانگی مورفی ریچاردز

رونمایی از برند مورفی ریچاردز

جشن ورود محصولات مورفی ریچاردز و سمینار تخصصی معرفی محصولات این برند انگلیسی درتاریخ 18 بهمن سال 1395 در  تهران برگزار شد.

در این مراسم مدیران ارشد شرکت ایده آل نگار خاورمیانه میزبان نمایندگان فروش محصولات مورفی ریچاردز در سراسر ایران و جمعی از مسئولان هیات مدیره اتحادیه لوازم خانگی و پیشکسوتان این صنف بودند. ارمت(ERMET) مدیر عامل کارخانجات دومنا فرانسه، ریکاردو مدیر صادرات بین المللی شرکت مورفی ریچاردز، ساموئل مدیر عامل شرکت گلندی پلکس از دیگر میهمانان این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم مهندس یعقوبی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت ایده آل نگار خاورمیانه با اشاره به اهداف تاسیس این شرکت در عرضه محصولات لوکس و با کیفیت تاکید کرد: بر اساس خط مشی در نظر گرفته شده به هیچ وجه وارد حوزه ارائه محصولات بی کیفیت نخواهیم شد و بر همین اساس در ابتدای کار محصولات دومنا فرانسه را به بازار ایران ارائه کردیم. وی با اشاره به حساسیت شرکت در انتخاب برند ادامه داد: با اقبال خوبی که بازار در عرضه دومنا از خود نشان داد پس از تحقیق و بررسی فراوان، برند مورفی ریچاردز جز 5 برند برتر لوازم خانگی در انگلیس و 10 برند برتر لوازم خانگی ریز در دنیا و اروپا به حساب می رود ضمن اینکه در حوزه کالاهای صبحانه برند برتر کشور انگلیس است. وی در خاتمه با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم مدت زمان زیادی نسبت به عرضه محصولات با کیفیت و لوکس به بازار ایران اقدام کنیم افزود: در کنار کیفیت محصول باید به دو عنصر قیمت مناسب و خدمات پس از فروش با کیفیت نیز توجه داشت و بر همین اساس از روز اول با تاسیس شرکت ایده آل سرویس و انتخاب 200 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر ایران کیفیت حوزه خدمات پس از فروش را نیز مانند کیفیت محصول ارتقا داده ایم.

محمد طحان پور رییس اتحادیه لوازم خانگی دیگر سخنران این مراسم بود که در سخنان خود با اشاره به کیفیت برتر محصولات مورفی ریچاردز گفت: ورود اینگونه از محصولات به بازار ایران باعث ارتقا فرهنگ خرید مردم خواهد شد. طحان پور با انتقاد از افرادی که مدام حرف از رکود بازار میزنند تاکید کرد کلیه آمارها بیانگر افزایش تولید داخل است که با توجه به آنکه صادرات چندانی در حوزه لوازم خانگی نداریم افزایش تولید، خط بطلانی بر تئوری رکود بازار خواهد بود. وی در ادامه با اشاره به شیوه های جدید کسب و کار در دنیا و ایران گفت ورود اینترنت و استفاده از آن باعث شده است شیوه های کسب و کار سنتی به چالش کشیده شود و باید قبول کنیم بخش زیادی از خرید و فروش ها درحال حاضر در بستر تجارت الکترونیک و اینترنت انجام میشود.

 

مهندس نوروزی زاده مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش شرکت ایده نگین خاورمیانه (ایده آل سرویس)دیگر سخنران این مراسم بود که در سخنان خود با اشاره به اینکه برای ارتقا سطح خدمات پس از فروش در این شرکت منشوری تهیه و تدوین شده است گفت: قائل شدن حق انتقاد برای مشتری، قائل شدن حق اظهار نظر در مورد خدمات، اطلاع مصرف کننده از کیفیت محصول و روند پروسه تعمیر و چگونگی شرایط نگهداری محصول از اصول منشور تهیه شده است. وی ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری، مشتری مداری بر اساس اصول CRM، استفاده از علم آمار در تحلیل رضایتمندی مشتری، استفاده از بستر نرم افزاری و استفاده از فرصت فضای مجازی را ابزار تحقق منشور خدمات پس از فروش دانست و گفت: شرکت ایده آل نگین خاورمیانه با داشتن 200 نماینده خدمات پس از فروش سعی دارد سالانه 20 درصد تعداد نمایندگان خدمات پس از فروش خود را افزایش دهد و از زمان تحویل محصول به مشتری طرح نظرسنجی دوره ای در مقاطع سه، شش و نه ماهه را به مرحله اجرا خواهد گذاشت. وی با اشاره به اینکه این شرکت موفق به کسب گواهینامه ایزو 10002 در حوزه خدمات پس از فروش شده است تاکید کرد: هر زمانی که احساس کنیم هر کدام از مشتریان از ارائه خدمات ناراضی هستند حاضر هستیم به قیمت تعویض محصول رضایت آنان را جلب نماییم.

گفتنی است در این مراسم رامین فیروزی مدیر فروش تهران و سازمانهای شرکت ایده آل نگار خاورمیانه نیز استراتژی فروش محصولات به نمایندگان فروش را تشریح کرد.

همچنین از نمایندگان فروش برتر شرکت ایده آل نگار خاورمیانه در سطح کشور نیز با اهدا لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.