شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

مارک آرایشی و بهداشتی دوسه

معرفی کوتاه برند doucce : برند دوسه با یک راه اندازی کوچک ولی با رشدی سریع به یکی از کمپانی های مطرح در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی مبدل گشت و به سرعت به برند تجاری برتر برای هنرمندان و زنان مدگرا در سراسر جهان تبدیل شد. اگرچه برند دوسه در نیورک متولد شد اما نام آن الهام گرفته از کلمه فرانسوی به نام doucce  به معنی جدید و زیبا است.

دوسه، مد نیورک و لوکس و مجلل بودن فرانسه را بهم آمیخت تا حس ناب جوانی و لوکس بودن را  به شما هدیه دهد. کیفیت بالای لوازم آرایشی دوسه و زیبایی و برازنده بودن آن ، خانم ها را قادر می سازد که حس بی نظیر زیبایی و جذابیت خود را بروز دهند.

ترکیبی از رنگ های شیک و برجسته و فرمول های پیشرفته با طراحی چرب و روان که در تولید محصولات دوسه به کار گرفته شده است، این برند را در کلاسی که در خور آن است قرار داده است.



پنکیک دو کاره مینرال دوسه Doucce Mineral Two Way Cake

پنکیک دو کاره مینرال دوسه به سادگی با اشعه ی پوست شما آمیخته می شود و با تاثیری که روی نور آفتاب می گذارد، شادابی را به چهره شما می بخشد و همچنین سیلیکون موجود در آن به صورت تور بسیار لطیف و قابل انعطافی روی پوست را فرا گرفته و آرایش را در تمام طول روز حفظ می نماید.
مزایا: فرمئلاسیو ملایم عاری از هر گونه مواد چرب و معطر، غنی شده با ویتامین E مناسب برای انواع پوست.

پوشش فوق العاده – فرمولاسیون غنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.