شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ wD80j5210 washing machineمدل WD80

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ wD۸۰j۵۲۱۰ مدل WD۸۰

چند تکە از لباسها را فراموش کردەاید کە در لباسشویی بگذارید؟ویژگی AddWash در این سیستم ماشین لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ wD۸۰j۵۲۱۰ مدل WD۸۰ بە شما این مزیت را میدهد کە بە اسانی و خیلی زود لباسی را کە فراموش کردید بعد از سیکل شست شو بیفزاید.

در سیستم ماشین لباسشویی معمول شویندە بە همراه نرم کنندە از شروع در محل مخزن قرار دادە میشد اما در AddWash این مزیت را بە شما میدهد که نرم کنندە را هر وقت که دلتان خواست بە شستشوی لباسها بیفزاید این یکی از مهمترین نکات در شستن حولە و لباسها است.

عملکرد بی‌نقص حبابها

تکنولوژی تشکیل حباب ™Eco Bubbleحتی در اب سرد هم شستوشویی برتر را باعث میشود و مواد شویندە تبدیل بە حباب خواهند شد و بە همین جهت خیلی زود وارد تار و پود لباس میشوند و خیلی راحت لکە و چرک را از روی لباس پاک میکند در صورتی کە جنس پارچە را محفوظ نگه میدارد و همچنین در مصرف انرژی بهینە خواهد بود  مراحل تبدیل شدن مادە شویندە بە حباب با اب سرد انجام خواهد شد کە این مرحلە از شست شو باعث کم شدن ضربه بە تار و پود لباس میشود.

لکه‌زدایی قوی

فقط با گذاشتن انگشت بر روی دکمە فناوری Bubble Soak و لباسها بە طور کامل در حباب خیس شوند و بە این صورت لکە ها سست و کم کم از بین خواهند رفت باعث میشود تا تمامی چرک و لکە های موجود بر روی بافت لباس زدودە شوند.

عیب یابی آسان

بخش مشکل یاب اتوماتیک Smart Check عیب وسیلە را مشخص میکند و با استفادە از برنامە گوشی هوشمند روشهای رفع مشکل سیستم را خیلی راحت ارائە میدهد و بە این شیوە در زمان و وقت شما صرفەجویی و از دردسرهای غیر ملزوم در رابطە با تعمیر و تعمیرکار پیش گیری میکند.

عملکرد هوشمندانه، عمر طولانی

 موتور دیجیتال اینورتر از بازدهی انرژی زیاد و کارکردی در حالت سکوت و ماندگاری بیشتر  بهرمند است این موتور توان و انرژی کمی رگدر برابر موتور اتوماتیک مصرف میکند و ماندگاری منحصر بفردی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.