شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو
شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

شرکت بازرگانی تجاری چرو

نوع گاز کولر گازی

‍ 
گاز استفاده شده در کولرهای گازی
در دونوع مشخص شده R22&R410
می باشد که برای کاهش هزینه مصرف
انرژی متفاوت است که در پست زیر
این مطلب عنوان شده

‍ ‍ گاز مصرفی در این کولرها گازR410a بوده که بسیار سردتر از گازهای مصرفی کولرهایی که گاز آن‌ها R22 می‌باشد است.

دلیل: دمای جوشش گاز R410a منفی ۵۲ در جه سانتی گراد است و این در حالی است که دمای جوشش گاز R22 منفی ۴۱ درجه سانتی‌گراد بوده که این تفاوت در سیستم های تهویه مطبوع بسیار قابل‌توجه و نقش مهمی در تولید سرما در بازه زمانی کمتر خواهد داشت

ساختار کمپرسور یا همان قلب تپنده سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی های قدیمی همان‌طور که در بالا توضیح داده‌شده به نحوی است بعد از هم‌دما شدن محیط با دمایی که شما برای کولر گازی تنظیم کرده‌اید موتور یا کمپرسور کولر گازی کاملاً خاموش و منتظر خواهد ماند تا دوباره از طریق فرمان مادربرد به کار گیری شود که همین استارت مجدد باعث مصرف جریان بالایی از برق است

اما در کولرهای اینورتر با توجه به کمپرسور و قطعات و مدارات فرمانی که در آن کار برده شده است سیستم به نوعی طراحی شده که کمپرسور هیچ‌گاه کاملاً از مدار خارج نمی‌شود تا برای روشن شدن دوباره جریان بالایی بخواهد بلکه دور حرکتی یا قدرت موتور به حدعقل خود خواهد رسید تا برای خنک کردن مجدد محیط نیاز به جریان بالایی برای استارت نباشد

در حقیقت این کمپرسور ها فرکانسی بوده و قابلیت کم ‌و زیاد شدن بازده را دارند مانند لامپ های دیمر دار که قابلیت کم و زیاد شدن نور را دارند

شرکت های معتبر جهانی (آمازون)

ساختمان مرکزی پیشین آمازون، در سیاتل

آمازون.کام یا آمازون دات کام، (به انگلیسیAmazon.comشرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر سیاتل، واشینگتن تأسیس شد.

این شرکت فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب، آغاز کرد، سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت نمود. شرکت آمازون هم‌اکنون کتاب،سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین درصد فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنت دارد. وب‌گاه آمازون، بخش اعظم از کسب‌وکار این شرکت به‌شمار می‌آید، که طیف وسیعی از خدمات و کالاها، از طریق آن عرضه می‌گردد. از ویژگی‌های این وب‌گاه، امکان ورق زدن و مطالعه نسخه الکترونیکی اغلب کتاب‌هایی است، که در این وب سایت برای فروش گذاشته شده‌است. این شرکت همچنین با کمک تکنولوژی‌های نوین چاپ و تولید کتاب، اقدام به ارائه کتاب‌هایی بر اساس سیستم چاپ بنابر تقاضا نموده‌است، که در این روش به جای چاپ و انبار کتاب در تعداد وسیع، تنها با نگهداری فایل الکترونیکی کتاب‌ها، پس از سفارش مشتری، اقدام به چاپ و تولید یک یا چند نسخه از کتاب نموده، آن‌ها را به آدرس مشتری ارسال می‌کند.

کپیتال گروپ هم‌اکنون با در اختیار داشتن ۶٫۲٪ درصد از سهام آمازون، بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود. بخشی از سهام شرکت آمازون.کام نیز در بازار بورس نزدک معامله می‌شود. این شرکت جزئی از شاخص‌های اس اند پی ۵۰۰ و نزدک-۱۰۰ به‌شمار می‌آید. وب‌گاه‌های الکسا اینترنت، دیجیتال فتوگرافی رویو، گودریدز و بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، متعلق به آمازون.کام می‌باشند.

وب‌گاه آمازون که به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین دنیا شناخته می‌شود؛ در سال ۲۰۱۴ معادل ۶۳ درصد فروش آنلاین کتاب و ۴۰ درصد کل فروش کتاب دنیا را از طریق خرده فروشی به دست آورد. این میزان فروش رکوردی جهانی بود که یک فروشگاهی وبسایتی به آن دست یافت. آمازون همچنین بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایالات متحده محسوب می‌شود و در وب‌گاه خود به جز کتاب، محصولات متنوعی چون پخش‌کننده دی وی دی و بلو ری، ام پی تری پلیر، انواع نر م افزار، بازی ویدئویی، وسایل الکترونیکی، زیورآلات، مبلمان، غذا، اسباب بازی و پوشاک نیز می‌فروشد؛ و شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آمازون نیز از وب سایت آمازون خرید کنید. این وبسایت از چند سال پیش همچنین وارد عرصه تولید اسمارت فون، تبلت، کتابخوان دیجیتال، تلفن و تلویزیون دیجیتال هم شده‌است

آمازون همچنان در میان آمریکائیان در حال گسترش است. فروش این شرکت در سراسر جهان بیشتر از فروش اینترنتی ۲۰ خرده فروش بعدی در آمریکا می‌باشد. علاوه بر این، مدیران این غول فروش اینترنتی دنیا انتظار دارند که در سال ۲۰۱۶ درآمدی بالغ بر ۱۳۷ میلیارد دلار کسب کرده باشند که این رقم نسبت به سال گذشته با ۲۸ درصد افزایش همراه است


این شرکت به عنوان یک نتیجه از آنچه که بنیانگذار آمازون، جف بیزوس، «چارچوب کمینه‌سازی پشیمانی» نامیده، تأسیس شده‌است، که تلاش‌هایش را برای از بین بردن هرگونه پشیمانی برای غیبت در انعکاس کسب و کار اینترنتی در آن زمان توصیف می‌کرد.[۹] در سال ۱۹۹۴، بیزوس شغل خود را به عنوان معاون رئیس D. E. Shaw & Co. را رها کرد و به سیاتل، واشینگتننقل مکان کرد. او شروع به کار بر روی یک طرح تجاری که در نهایت تبدیل به Amazon.com شد کرد.[۱۰] در ۵ ژوئیه، ۱۹۹۴، بیزوس این شرکت را با نام Cadabra تأسیس کرد.[۱۱] چند ماه بعد، پس از اینکه یک وکیل نام اصلی شرکت را اشتباهاً «مرده» (cadaver) شنید، نام شرکت را به Amazon.com تغییر نام داد.[۱۲] در سپتامبر ۱۹۹۴، بیزوس آدرس اینترنتی Relentless.com را خریداری کرد و به‌طور خلاصه به نام فروشگاه بی نظیرش نامگذاری کرد، اما دوستانش به او گفتند که این نام کمی شوم است اما دامنه هنوز متعلق به بیزوس است.[۱۳][۱۴]این شرکت در سال ۱۹۹۵ به عنوان Amazon.com بر بستر اینترنت منتشر شد.[۱۵]

بیزوس، نام آمازون را از یک لغت‌نامه انتخاب کرد. او در «آمازون» مستقر شد زیرا این مکان «عجیب و غریب و متفاوت» بود، درست همان‌طور که او برای شرکت اینترنت خود پیش‌بینی کرده بود. وی خاطر نشان کرد رودخانه آمازون بزرگترین رود در جهان بوده و قصد دارد فروشگاه خود را بزرگترین در جهان کند.[۱۵] بیزوس به یک خبرنگار گفت: «هیچ چیزی در مورد مدل ما وجود دارد که نتوان در طول زمان کپی کرد، اما شما می‌دانید، مک دونالد کپی شده‌است ولی هنوز یک شرکت میلیون دلاری بزرگ است. این به خاطر نام تجاری آن است. نام‌های تجاری در بستر اینترنت خیلی مهم‌تر از برندها در دنیای فیزیکی هستند.»[۱۶] علاوه بر این، نامی که با «A» آغاز می‌شود، در ابتدای فهرست‌هایی که بر اساس الفبا مرتب می‌شوند قرار می‌گیرد.

پس از خواندن یک گزارش از آینده اینترنت که رشد تجارت وب سالانه را ۲۳۰۰٪ را پیش‌بینی کرده بود، بیزوس لیستی از ۲۰ محصول را که می‌تواند به صورت آنلاین عرضه شود، ایجاد کرد. او لیست را به پنج محصول که امیدوارکننده تر بودند محدود کرد که شامل دیسک‌های فشرده، سخت‌افزار کامپیوتر، نرم‌افزار کامپیوتر، فیلم‌ها، و کتاب‌ها بود. بیزوس در نهایت تصمیم گرفت که کسب و کار جدید خود را به سمت فروش کتاب آنلاین، به دلیل تقاضای بزرگ در سراسر جهان برای ادبیات و قیمت پایین کتاب ببرد.[۱۷] بدین ترتیب، آمازون در پارکینگ خانه بیزوس در بلویو، واشینگتن تأسیس شد.[۱۸]


کی از زیرمجموعه‌های آمازون بوده‌است که سود زیادی را نصیب این شرکت نموده‌است. بر اساس گزارش‌ها، الکسا به تنهایی در سال ۲۰۱۶ برای آمازون ۳۳۰ میلیون دلار درآمد داشته‌است و متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که این رقم در سال ۲۰۱۷ به ۶۰۰ میلیون دلار نیز خواهد رسید.[۱۹]

وبسایت[ویرایش]

دامنه amazon.com در سال ۲۰۰۸ سالانه حداقل ۶۱۵ میلیون بازدیدکننده داشته‌است.[۲۰] آمازون تا ابتدای سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۳۰ میلیون مشتری را به وب سایت خود در آمریکا جذب کرد.[۲۱]همچنین این شرکت به شدت مبلغ زیادی بر روی ظرفیت سرورهایش برای وب سایت خود سرمایه‌گذاری کرده‌است، به خصوص برای پاسخگویی به ترافیک بیش از حد در فصل تعطیلات کریسمسدر ماه دسامبر.[۲۲]

امروز شرکت امازون معتبرترین شرکت های  جهان محصوب می شود 


شرکت بازرگانی تجاری چرو

دوستان و همراهان بازرگانی چرو
تجارت الکترونیک و خرید آنلاین یکی از جدیدترین شیوه های عصر تکنولوژی امروزی هست که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا با استقبال بی نظیری روبرو شده هست به چندین دلیل 
1-صرفه جویی در وقت 
2-حسابداری شخصی خرید
3-شفاف سازی قیمت 
4-شرایط خدمات پس از فروش 
5-اطلاعات کافی محصول 
و...
خرید آنلاین یک پدیده کشورهای پیشرفته هست که با تکنولوژی مدرن ارتباط تنگاتنگی دارد و زمانی این محصول وارد دنیای کشورهای درحال  توسعه یافته یا عقب مانده شد خیلی اتفاقات خوب و بدی را بهمراه داشت
از جمله اتفاقات خوبی که خرید آنلاین
در کشورهای درحال توسعه را بدنبال داشت ایجاد کسب و کار های مدرن و پیشرفت کسب و کارهای جدید که شغل هزاران نفر را تضمین کرد و پیامدهای منفی که داشت سو استفاده بنگاه محلی و نو ظهور از اعتماد سازی مردم و عدم اطلاعات کافی مردم از برخورد با چنین اشخاصی ،باعث  کندی در سرعت پیشرفت خرید آنلاین در کشورهای در حال توسعه یافته شد
اما شرکت بازرگانی تجاری چرو در ایران 
با وجود اینکه اقتصاد پویای در وضعیت کنونی کشور وجود ندارد و وجود تحریم های اقتصادی کشور وضعیت کسب و کار های نوظهور را مختل کرده است 
ما مسولیت و وظایف خود را در قبال اقتصاد کشور (عرضه و تقاضا )در تمام دوران رعایت کرده ایم و در چنین دورانی مهمترین قضیه 
۱-کنترل قیمت 
۲-شفاف سازی کیفیت و نحوه استفاده 
۳-اعتمادسازی هزینه ها 
۴-مسولیت درقبال سفارشات
آنچنان که در این وضعیت کشور وظیفه هر بنگاه اقتصادی هست که در قبال بازار اقتصادی مسولیت پذیر باشد 
ما به نوبه خودمون تنها در سخت ترین شرایط افزایش قیمت را داشته ایم 
و تمام محصولات مگر در صورت عدم موجودی  یا در هر شرایطی ارسال داشته ایم 
و کار آفرینی در قبال محصولات داخلی وظیفه هر بازرگانی هست که وقتی جنسی را وارد کشور می کنند اجناس داخلی را همانند اجناس خارجی در تجارت با ارزش کند تا اقتصاد پویاتر شود و ما در هر شرایط سخت این وظیفه خود را انجام داده ایم 
ما وظیفه خود را درقبال اعتماد سازی که در جامعه کرده ایم  را تا این زمان و در هر شرایط انجام داده ایم ومشتریانی که در صورت خرید به هر دلیلی ناراضی بودن توانستند محصول را تعویض یا اینکه مرجوعی دهند حتی در صورت استفاده از محصول
اما مهمترین مشکلات ما در طول تجارت الکترونیک  «شفاف سازی »شفاف سازس کامل نبوده که کامل هر محصولی را وارد کشور می شود دسته بندی کنیم و کاتالوگ کاملی در اختیار مشتریان قرار دهیم که در شروع سال برای این کار برای هر استانی مشاوره ای قرار دادیم تا لفظی و تماسی در هر ساعت شبانه روزی جوابگوی سوالات باشند 
و مشکل دوم  ما نبود سیستم جامع و جوابگوی باربری و پست طریقه ارسال در قبال محصولات خارجی در تجارت الکترونیک 
که بخش اصلی آن مربوط به حمایت دولت ازچنین کسب وکاری می شود 
مگر این که سیستم باربری و ارسال های محصولات چ داخلی یا خارجی در تجارت الکترونیک هم هوشمند شود 
که در صدد آن هستیم با هر هزینه ای 
و مشکل سوم که در هر کشوری وجود دارد سواستفاده های بنگاه های غیر ثبتی و ...
سواستفاده ها یا در زمان خرید انجام شده هست یا در زمان ارسال یا در زمان تحویل 
که ما شرکت بازرگانی تجاری چرو وظیفه  خود می دانیم در وبلاگ های رسمی شرکت کامل این موارد را توضیح دهیم

وجود بنگاه های اقتصادی پویا عامل زیر ساخت اقتصاد پویا و کارآفرینی در یک جامعه هستند 
ما تنها می توانیم یا فرهنگ سازی اقتصادی در پیشرفت این بنگاه ها سهیم باشیم 

                     بازرگانی چرو 
          09182122888

شرکت بازرگانی تجاری چرو

دوستان و همراهان بازرگانی چرو
تجارت الکترونیک و خرید آنلاین یکی از جدیدترین شیوه های عصر تکنولوژی امروزی هست که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا با استقبال بی نظیری روبرو شده هست به چندین دلیل 
1-صرفه جویی در وقت 
2-حسابداری شخصی خرید
3-شفاف سازی قیمت 
4-شرایط خدمات پس از فروش 
5-اطلاعات کافی محصول 
و...
خرید آنلاین یک پدیده کشورهای پیشرفته هست که با تکنولوژی مدرن ارتباط تنگاتنگی دارد و زمانی این محصول وارد دنیای کشورهای درحال  توسعه یافته یا عقب مانده شد خیلی اتفاقات خوب و بدی را بهمراه داشت
از جمله اتفاقات خوبی که خرید آنلاین
در کشورهای درحال توسعه را بدنبال داشت ایجاد کسب و کار های مدرن و پیشرفت کسب و کارهای جدید که شغل هزاران نفر را تضمین کرد و پیامدهای منفی که داشت سو استفاده بنگاه محلی و نو ظهور از اعتماد سازی مردم و عدم اطلاعات کافی مردم از برخورد با چنین اشخاصی ،باعث  کندی در سرعت پیشرفت خرید آنلاین در کشورهای در حال توسعه یافته شد
اما شرکت بازرگانی تجاری چرو در ایران 
با وجود اینکه اقتصاد پویای در وضعیت کنونی کشور وجود ندارد و وجود تحریم های اقتصادی کشور وضعیت کسب و کار های نوظهور را مختل کرده است 
ما مسولیت و وظایف خود را در قبال اقتصاد کشور (عرضه و تقاضا )در تمام دوران رعایت کرده ایم و در چنین دورانی مهمترین قضیه 
۱-کنترل قیمت 
۲-شفاف سازی کیفیت و نحوه استفاده 
۳-اعتمادسازی هزینه ها 
۴-مسولیت درقبال سفارشات
آنچنان که در این وضعیت کشور وظیفه هر بنگاه اقتصادی هست که در قبال بازار اقتصادی مسولیت پذیر باشد 
ما به نوبه خودمون تنها در سخت ترین شرایط افزایش قیمت را داشته ایم 
و تمام محصولات مگر در صورت عدم موجودی  یا در هر شرایطی ارسال داشته ایم 
و کار آفرینی در قبال محصولات داخلی وظیفه هر بازرگانی هست که وقتی جنسی را وارد کشور می کنند اجناس داخلی را همانند اجناس خارجی در تجارت با ارزش کند تا اقتصاد پویاتر شود و ما در هر شرایط سخت این وظیفه خود را انجام داده ایم 
ما وظیفه خود را درقبال اعتماد سازی که در جامعه کرده ایم  را تا این زمان و در هر شرایط انجام داده ایم ومشتریانی که در صورت خرید به هر دلیلی ناراضی بودن توانستند محصول را تعویض یا اینکه مرجوعی دهند حتی در صورت استفاده از محصول
اما مهمترین مشکلات ما در طول تجارت الکترونیک  «شفاف سازی »شفاف سازس کامل نبوده که کامل هر محصولی را وارد کشور می شود دسته بندی کنیم و کاتالوگ کاملی در اختیار مشتریان قرار دهیم که در شروع سال برای این کار برای هر استانی مشاوره ای قرار دادیم تا لفظی و تماسی در هر ساعت شبانه روزی جوابگوی سوالات باشند 
و مشکل دوم  ما نبود سیستم جامع و جوابگوی باربری و پست طریقه ارسال در قبال محصولات خارجی در تجارت الکترونیک 
که بخش اصلی آن مربوط به حمایت دولت ازچنین کسب وکاری می شود 
مگر این که سیستم باربری و ارسال های محصولات چ داخلی یا خارجی در تجارت الکترونیک هم هوشمند شود 
که در صدد آن هستیم با هر هزینه ای 
و مشکل سوم که در هر کشوری وجود دارد سواستفاده های بنگاه های غیر ثبتی و ...
سواستفاده ها یا در زمان خرید انجام شده هست یا در زمان ارسال یا در زمان تحویل 
که ما شرکت بازرگانی تجاری چرو وظیفه  خود می دانیم در وبلاگ های رسمی شرکت کامل این موارد را توضیح دهیم

وجود بنگاه های اقتصادی پویا عامل زیر ساخت اقتصاد پویا و کارآفرینی در یک جامعه هستند 
ما تنها می توانیم یا فرهنگ سازی اقتصادی در پیشرفت این بنگاه ها سهیم باشیم 

                     بازرگانی چرو 
          09182122888

یخچال ال جیJ327



یخچال ساید بای ساید ال جی J327 از مدل‌های پر طرفدار و محبوبی است که با طراحی Door-in-Door و ظرفیت بالا، انتخاب ایده آلی برای کاربران خانگی به حساب می‌آید. ظرفیت کل این یخچال فریزر 856 لیتر است و اگر بخواهیم میزان فضای خالص و قابل استفاده‌ی هر بخش را بازگو کنیم 214 لیتر را برای بخش فریزر و 538 لیتر را برای بخش یخچال در اختیار خواهید داشت. 25 لیتر از فضای داخلی بخش یخچال که در سمت راست واقع شده است، مختص به کشو نگهدارنده‌ی رطوبت Moist Balance Crisper می‌باشد. طراحی این کشو با کشوهای معمولی متفاوت است. این تفاوت بارز در سقف این کشوها دیده می‌شود. ساختار توری و مشبک مانند سقف این کشو ، رطوبت تبخیر شده از مواد غذایی را حفظ می‌کند و به حفظ و ماندگاری سبزی‌ها و میوه‌ها کمک خواهد کرد. ساید بای ساید J327 ال جی با فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh طراوت و تازگی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این فیلتر هوای داخل یخچال را از مراحل مختلف، بوزدایی آنتی باکتریال و مراحل فیلترهای کربنی بو زدا عبور می‌دهد و هوایی سالم و خنک را از طریق کانال‌های هوای تهبیه شده در یخچال به جریان درمی آورد. علت صدای پایین، مصرف انرژی کم و عملکرد بدون لرزش و عالی این یخچال دور این دور (Door-in-Door) ال جی به خاطر کمپرسور اینورتر خطی آن می‌باشد. این کمپرسور با کاهش اصطکاک‌های داخلی، در صرفه جویی در انرژی بسیار عالی عمل می‌کند و خیال شما را بابت هزینه‌های برق مصرفی، آسوده خواهد کرد. از دیگر مواردی که کاربران را به خرید این یخچال سوق می‌دهد، قابلیت Door-in-Door یخچال می‌باشد که دسترسی به بخشی از فضای داخلی یخچال را بدون باز کردن درب اصلی امکان پذیر می‌کند. با این نوآوری جدید ال جی، از خروج هوای سرد داخل یخچال جلوگیری می‌شود و مصرف انرژی جهت خنک سازی هوای در حال جریان کاهش می‌یابد. سیستم Multi Air Flow نیز سبب جریان چند گانه هوا از چندین طرف خواهد شد و تمامی محفظه‌ها و قفسه‌های J327 را خنک و سرد باقی نگه می دارد. لازم به ذکر است این مدل در دو رنگ سفید و نقره‌ای یافت می‌شود که بسته به سلیقه و رنگ بندی سایر لوازم خانگی‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

 

طراحی بیرونی لوکس و زیبای یخچال ساید بای ساید J327
ساید بای سایدها با طراحی جدید و پیشرفته‌ای که دارند، به یکی از بهترین یخچال‌ فریزرها تبدیل شده‌اند. در این نوع یخچال‌ فریزرها با استفاده از یک خط عمودی بخش یخچال و فریزر از هم کاملاً جدا شده‌اند و برای هر کدام درب مخصوصی طراحی شده است. اگر چه عمق این نوع یخچال‌ها در ظاهر کم به نظر می‌رسد؛ اما به دلیل ارتفاع بسیار زیادشان، گنجایش مواد غذایی در داخل یخچال به حداکثر حالت ممکن می‌رسد. یکی از خصوصیت ظاهری این نوع یخچال ساید بای ساید، طراحی Door-in-Door آن می‌باشد که جایگزین هوم بار یا مینی بار شده است. با کمک درپوشی که بر روی درب اصلی یخچال گذاشته شده، محفظه‌ای ایجاد شده که به لطف آن دسترسی به مواد غذایی آسان‌تر شده و اتلاف هوای سرد داخل یخچال تا 47 درصد کاهش می‌یابد. با ویژگی ™Door-in-Door یخچال ال جی J327 ، می‌توانید سریع و بدون باز کردن درب یخچال، به خوراکی‌ها یا بطری‌های موردنظر دسترسی داشته باشید. با قرار دادن کلیه اقلام و مواد غذایی دم دستی مانند شیشه آبلیمو، سس، بطری‌های نوشیدنی و … شما می‌توانید تعداد باز و بسته کردن مکرر درب اصلی را به حداقل برسانید. برای این منظور فقط کافی است کلیدی که در لبه‌ی پایین درب تعبیه شده را فشار دهید تا از مزیت‌های این درب اضافی برخوردار شوید. با باز کردن پیاپی این درب، هوای داخل یخچال از بین نمی‌رود و همچنان هوای داخلی، تازه و خنک باقی می‌ماند. نمای بیرونی یخچال توسط روکش استیل و خطوطی ملایم و دلنواز، طراحی بسیار مجلل و شیکی پیدا کرده است و آشپزخانه شما را زیباتر جلوه خواهد داد. وجود آبریز و یخ سازی اتوماتیک از دیگر خصوصیات بخش طراحی این یخچال ساید بای ساید است که بر روی درب فریزر قرار گرفته شده است. خوشبختانه این مدل ساید بای ساید قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و بدون نیاز به پر کردن محفظه آب سرد کن، می‌توان به راحتی از آب خنک و یخ‌های مکعبی شکل تولید شده استفاده کرد.‌ تنظیم دمای یخچال و فریزر، استفاده از حالت سرمایش و انجماد سریع، قفل کودک، تولید یخ در اشکال مختلف، دسترسی به آب سرد و … از قابلیت‌های یخچال فریزر است که با استفاده از کنترل پنل لمسی می‌توان هر کدام از آن‌ها را فعال کرد. به دلیل استفاده از چنین قابلیت‌ها، کسانی که از یخچال‌های ساید بای ساید استفاده می‌کنند عمدتاً سبک زندگی راحت و مرفهی دارند و به راحتی به نیازهایشان می‌رسند.
شرکت بازرگانی تجاری چرو
وارد کننده ی معروف ترین برند های لوازم خانگی بزرگ و کوچک 
تهیه ی جهیزیه کامل برای عروس
همچنین آرایشی و بهداشتی ,سرویس های غذا خوری ,ابزار آلات صنعتی و باغ بانی ,سرمایشی و گرمایشی....
دارای نشان برتر تجارت الکترونیک
دارای نشان اعتماد و اطمینان و حساب های بانکی شرکتی 
دارای 522نمایندگی خدماتی در سراسر کشور

شرکت بازرگانی تجاری چرو

أصدقاء ورفاقchro
التجارة الإلکترونیة والتسوق عبر الإنترنت هی واحدة من أحدث الممارسات فی عصر التکنولوجیا الحدیثة ، والتی تم تلقیها بشکل جید فی جمیع البلدان المتقدمة فی العالم لعدة أسباب.
1. توفیر الوقت
2. شراء المحاسبة الشخصیة
3. شفافیة السعر
4. شروط الخدمة ما بعد البیع
5. المنتج هو معلومات کافیة
و ...

بما فی ذلک الأشیاء الجیدة للشراء عبر الإنترنت
وقد أدى ذلک فی البلدان النامیة إلى خلق التحدیث الأعمال وتطویر الأعمال الجدیدة التی تعمل الآلاف مضمونة والآثار السلبیة التی من شأنها استغلال وکالة المحلیة والثقة الناشئة من الناس ولیس الناس ما یکفی للتعامل مع أبطأ هؤلاء الأفراد من وتیرة التسوق عبر الإنترنت فی البلدان النامیة
لکن شرکة Chro Trading فی إیران
على الرغم من عدم وجود اقتصاد دینامیکی فی الحالة الراهنة للبلاد ووجود العقوبات الاقتصادیة قد عطّل وضع الشرکات الناشئة.
لقد اتخذنا مسؤولیاتنا وواجباتنا تجاه اقتصاد البلاد (العرض والطلب) طوال الوقت ، وفی هذه الفترة أهم شیء
1-مراقبة الأسعار
2. الشفافیة من الجودة والاستخدام
3. الثقة التکلفة
4. المسؤولیة عن الطلبات
کما هو الحال فی هذه الحالة ، من واجب کل مؤسسة مسؤولة عن السوق الاقتصادی
فی دورنا ، لدینا فقط أصعب الظروف لارتفاع الأسعار
وقد تم شحن جمیع المنتجات إلا فی حالة عدم وجود أی مخزون أو فی أی ظرف من الظروف


ولکن أهم المشاکل فی مجال التجارة الإلکترونیة "الشفافیة" أداة شفافة تصل یست مثالیة لاستکمال أی منتجات تدخل فی فئة البلاد والکتالوج الکامل المتاحة للعملاء أنه فی بدایة السنة للقیام بذلک لکل المستشارین محافظة عین للإجابة لفظیا وفی مکالمة کل 24 ساعة
وتتمثل مشکلتنا الثانیة فی عدم وجود نظام شامل وسریع الاستجابة للشحن والنشر للمنتجات الأجنبیة فی التجارة الإلکترونیة
الجزء الرئیسی هو دعم الحکومة لمثل هذا العمل
ما لم یکن نظام شحنات المنتجات الداخلیة والخارجیة ذکیًا فی التجارة الإلکترونیة
نحن نبحث عنه بأی ثمن
والمشکلة الثالثة الموجودة فی أی بلد هی إساءة استخدام الشرکات غیر المحاسبیة و ...
یتم إما إساءة الاستخدام فی وقت الشراء أو فی وقت التسلیم أو فی وقت التسلیم
نحن نعلم أننا شرکة تجاریة ، Chro ، لشرح هذه الأمور فی المدونات الرسمیة للشرکة.

إن وجود مؤسسات الأعمال الدینامیکیة هو العامل الذی یقف وراء الاقتصاد الدینامیکی وریادة الأعمال فی مجتمع ما
یمکننا فقط أن نشارک التنمیة الاقتصادیة فی تطویر هذه الشرکات

                    Chroللتجارة
          09182122888
@mikailkurdish

شرکت بازرگانی تجاری چرو

Friends and comrades of Chro
E-Commerce and Online Shopping is one of the newest practices in the era of modern technology, which has been well received in all the advanced countries of the world for several reasons.
1. Save time
2. Purchase personal accounting
3. Price transparency
4. Terms of service after sale
5. The product is sufficient information
And...
Online shopping is a phenomenon in advanced countries that has close links with modern technology, and when it comes to the world of developed or backward countries, it has done a lot of good and bad things.
Including good things to buy online
In developing countries, it has sought to create modern businesses and the development of new businesses that ensured the thousands of jobs and the negative consequences that the use of local and emerging firms has on the confidence of people and lack of sufficient information for people to deal with Such individuals slowed down the pace of online shopping in developing countries
But Churo Trading Company in Iran
Although there is no dynamic economy in the current state of the country and the existence of economic sanctions has disrupted the status of emerging businesses.
We have taken our responsibilities and duties towards the country's economy (supply and demand) all the time, and in this period the most important thing
1-price control
2. Transparency of quality and usage
3. Cost-Trust
4. Responsibility for orders
As in this situation, it is the duty of every enterprise that is responsible for the economic market
In our turn, we have only the hardest conditions for rising prices
And all the products have been shipped except in the absence of any stock or in any circumstances
And entrepreneurship for domestic products is the duty of every business that when imported into the country, domestic goods are as valuable as foreign goods in a value-added business to make the economy more dynamic, and we have done our duty in every difficult situation.
We have done our duty to build confidence in our society until now and in every situation, and those who, if bought for any reason, were dissatisfied, they could replace the product or return, even if they were using the product.
But the most important of our problems during the e-commerce process is the "transparent" transparency that does not complete the full introduction of each product into the country and provide a complete catalog of customers that we have advised on for each province at the beginning of the year. To answer verbally and in a call every 24 hours
And our second problem is the lack of a comprehensive and responsive system of shipping and posting for foreign products in e-commerce
The main part is government support for such a business
Unless the internal and external product shipments system is intelligent in e-commerce
We are looking for it at any cost
And the third problem that exists in any country is the abuse of non-accounting firms and ...
Misuses are either made at the time of purchase or at the time of delivery or at the time of delivery
We know that we are our trading company, Chiro, to explain these things in the official blogs of the company.

The existence of dynamic business enterprises is the factor behind the dynamic economy and entrepreneurship in a society
We can only share economic development in the development of these firms

                     Chro Trading
          09182122888

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی، درک نحوه استفاده از تبلیغات فیسبوک برای استراتژی بازاریابی شما ضروری است. تبلیغات در فیسبوک می تواند حضور کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی را بدون آسیب زدن به بودجه موجود متحول سازد. در این پست از وبلاگ جی ادز هر چیزی که باید در مورد تبلیغات فیسبوکبدانید را در اختیارتان قرار می دهیم. پس همراه ما باشید.

تبلیغات فیسبوکی چیست؟

تبلیغ در فیسبوک به کسب وکارها اجازه می دهد تبلیغات سفارشی خود را ترویج کنند یا محتوایی را در اختیار مخاطبان هدف خود بگذارند. اینکار با هزینه های مختلفی انجام می شود که معمولا بر اساس دسترسی به مخاطبان و تعامل آن ها محاسبه می شود. تبلیغ فیسبوکی می تواند در بخش News Feed مخاطبان یا ستون راست فیس بوک به نمایش در آید. زمانی که در فیس بوک تبلیغ می کنید، می توانید بینشی در مورد مشتریان فعلی و احتمالی خود به دست آورید. اطلاعات و داده هایی که از طریق تبلیغات فیس بوکی خود جمع آوری می کنید، می تواند هدف گیری تبلیغ برای تجربه بهتر و موثرتر را بهبود ببخشد.

سه مورد از بهترین تمرینات برای تبلیغات در فیسبوک:

قبل از اینکه بخواهید کار خود را در فیس بوک آغاز کنید، باید سه مورد از بهترین تمرینات برای تبلیغ در فیس بوک را بشناسید:

  1. همیشه قبل از اینکه کار خود را آغاز کنید، اهدافتان را تعیین نمایید: باید قبل از اینکه تصمیم به صرفهزینه در تبلیغات فیس بوک بگیرید، هدف از تبلیغ خود را بشناسید. باید بدانید هدف شما از اینکار چیست. می خواهید فروش خود را افزایش دهید؟ به دنبال افزایش آگاهی از برند خود هستید؟ می خواهید نرخ تبدیل خود را بیشتر کنید؟ هر فعالیتی که توسط مخاطبان تان در تبلیغ فیسبوکی انجام می‌شود برای شما هزینه بر است. پس اطمینان حاصل کنید که قبل از هر سرمایه گذاری، اهداف خود را می شناسید.
  2. در هدف گیری مخاطبان خود خاص باشید: همانطور که می دانید میلیون ها کاربر از سایت فیسبوک استفاده می‌کنند. برای اینکه بتوانید تبلیغ خود را برای افراد مناسبی نمایش دهید زمانی را برای تنگ تر کردن حوزه مخاطبان خود اختصاص دهید.
  3. تبلیغ خود را به صورت منظم تغییر دهید: برای اینکه کاربر از دیدن تبلیغ تکراری خسته نشود آن را به صورت منظم تغییر دهید. خستگی از تبلیغ زمانی رخ می دهد که کاربر یک تبلیغ واحد را چندین بار می بیند. متاسفانه زمانی که نرخ کلیک افت می کند، فیسبوک شما را جریمه می کند و همین امر موجب افزایش CPC (هزینه به ازای کلیک) می شود.  این موضوع بدین معنی است که لایک ها، کامنت ها و سایر کلیک ها برایتان گران قیمت تر از قبل خواهد بود. این موضوع بر روی تعامل و اکتساب کمپین اثر می گذارد.

چگونه در 7 مرحله ساده در فیسبوک تبلیغ کنیم؟

به کمک مراحل ساده ای که در ادامه بیان خواهیم کرد می توانید اهداف خود را تعیین کنید، مخاطبانی را هدف قرار دهید و تبلیغ خود را به نمایش بگذارید.

مرحله اول: صفحه کسب و کار خود را در سایت فیس بوک ایجاد کنید

زمانی که می خواهید صفحه فیس بوک خود را ایجاد کنید، مهم ترین مرحله تعیین طبقه بندی صفحه مدنظر شماست. طبقه بندی مناسبی را انتخاب کنید که بتواند ماهیت کسب و کار شما را توصیف کند و به افراد کمک نماید و شما و صفحه تان را به راحتی پیدا کنند. نام طبقه بندی در صفحه شما به نمایش گذاشته می شود بنابراین اولین چیزی است که کاربر بعد از بازدید از صفحه برندتان در فیس بوک می بیند.

رادیات طلایی در کولر گازی

‍ رادیات های طلایی اسپیلت اوجنرال

یکی از عواملی که باعث کاهش کارکرد و طول عمر کولرها میشود سولفات یا به اصطلاح زنگ زدگی و همچنین فرسایش قسمت های مختلف کندانسور می باشد. سیستم خنک کننده کمپرسورهای اجنرال بصورتی طراحی شده‌ که می‌تواند در مناطق استوایی و حاره‌ای که گرمای هوا بسیار شدید است کمپرسور با پمپاژ و خنک کردن گاز و گردش در کندانسور قادر به تأمین هوای تازه و مطبوع وبسیارخنک در دمای بالای محیط بیرون تا 55 درجه سلسیوس است راندمان منظم و پرقدرتی داشته‌باشد. کولر گازی و اسپلیت اینورتر اجنرال در قسمت یونیت خارجی دستگاه (کندانسور) با بکارکیری پره (فین) هایی که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانیده شده اند، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند و شما می توانید به مدت چندین سال از این قابلیت استفاده کنید

انواع مدل کولر گازی ها و اسپلیت ها در شرکت بازرگانی تجاری چرو

با خدمات و سرویس دهی در سراسر کشور

09182122888

Http://www.companychrokurd.fabner.com

یخچال سامسونگ RS51

مشخصات و قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51

یخچال فریزر RS51 از یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ است که با طراحی بسیار زیبا و مدرنی که دارد به فضای آشپزخانه زیبایی خیره کننده ای می‌بخشد. از جمله موارد کاربردی و مهم در این نوع یخچال فریزر می‌توان به سیستم خنک کنندگی دوگانه ( Twin Cooling ) ، ظرفیت بالا، آب سرد کن، یخ ساز خودکار، هوم بار و … اشاره کرد. مکان و نوع دستگیره‌های این نوع ییجچال ساید بای ساید به صورت توکار و در نیمه بالای یخچال جاسازی شده‌اند تا کودکان بازی گوش امکان دسترسی به آن را نداشته باشند. طراحی ساید بای ساید RS51 سامسونگ به واسطه قرار گیری مینی بار در سمت راست، فوق العاده شیک و مدرن جلوه داده می‌شود. سامسونگ با گذاشتن سیستم آبریز و یخ ساز بر روی درب فریزر، طراحی قرینه مانندی به RS51 بخشیده است. بر روی این آبریز جهت دسترسی به آب خنک و قطعات کوچک یخ از دو پدال پلاستیکی جداگانه استفاده شده که با فشار کمی امکان خروج یخ و آب از آن‌ها وجود دارد. قسمت بالای این سیستم آبریز و یخ ساز کنترل پنلی از نوع لمسی دیده می‌شود که تمامی تنظیمات مربوط به بخش یخچال و فریزر را از طریق آن می‌توان انجام داد. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS51 به واسطه تکنولوژی خنک کننده‌ی دو گانه ( Twin Cooling ) سطح رطوبت و درجه حرارت هر دو بخش فریزر و یخچال را در بهترین حالت نگه می دارد تا مواد غذایی برای مدت زمان طولانی به صورت تازه و با طراوت باقی بمانند. این فناوری خنک کننده دو گانه، از گسترش بو به بخش های مختلف جلوگیری می‌کند و مواد غذایی با عطر و طعم خاص خودشان برای زمان طولانی باقی خواهند ماند. با قابلیت CoolSelect Zone سه حالت سرمایش مختلف با عناوین  “Quick Cool”، “Thaw” و “Cool” در اختیارتان قرار گرفته می‌شود که با توجه به نیاز و نوع مواد غذایی می‌توانید از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید. با کمک محفظه‌ها، طبقه‌ها و کشوهای موجود با سازماندهی بسیار بییشتری می‌توانید انواع اقلام بزرگ و کوچک را در هر دو بخش یخچال و فریزر ذخیره کنید و در کوتاهترین زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. سامسونگ به صورت هوشمندانه‌ای به ذخیره سازی انرژی در یخچال هایش می پردازد. یکی از این اقدامات سامسونگ برای پایین نگه داشتن مصرف انرژی استفاده از کمپرسور اینورتر دیجیتال است که با استفاده از نه سنسوری که در داخل یخچال فریزر تعبیه شده، سرعت موتور برای خنک کردن هر دو بخش بهینه خواهد شد و مصرف انرژی تا حد قابل توجهی پایین خواهد آمد. استفاده از این موتور نه تنها موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود بلکه طول عمر دستگاه را بالا می‌برد و به پایین آوردن صدای یخچال کمک می‌کند. در بخش های یخچال و فریزر از چراغ‌های ال ای دی استفاده شده که ضمن روشنایی بالا، به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می‌کنند. با خواندن ادامه متن اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت‌های یخچال فریزر RS51 عایدتان خواهد شد، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

سبک ممتاز، طراحی بادوام

یخچال سامسونگ RS51 را نمی‌توان از هیچ جنبه‌ای یک دستگاه عادی دانست، سبک و سیاق درهای این یخچال بسیار زیباتر از مدل‌های استیل رایج است و نمایی همانند سطح مقطع فلزات دارد. حتی داخل دستگاه نیز برای رسیدن به ظاهری جذاب‌تر و زیباتر مورد طراحی مجدد قرار گرفته است. با داشتن این طراحی زیبا و مدرن، در مورد اینکه یخچال‌تان را با آثار هنری کودکان بپوشانید؛ تجدید نظر خواهید کرد و ترجیح می دهید از این سبک و سیاق زیبا و هنرمندانه در آشپزخانه تان بهره مند شوید. دستگیره‌های توکار این یخچال ساید بای ساید سبک مدرن و منحصربفردی به دستگاه بخشیده‌اند و با رنگ مشکی هماهنگی این یخچال را با کلیه دستگاه‌های دیگر راحت‌تر خواهد کرد. استفاده از چنین الگوی پیچیده و زیبای دستگیره، در رسیدن دستگاه به ظاهر شیک و مجلل کمک می‌کند و بر جذابیت محصول افزوده است. هوم باری که بر روی درب سمت راست یخچال دیده می‌شود، فضای مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دسترسی به مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را بسیار راحت‌تر می‌کند. به واسطه این قابلیتی که اکثر سازندگان در یخچال‌های ساید بای ساید به کار می‌برند یخچال تقارن خاصی پیدا کرده و درب اصلی کمتر باز خواهد شد و نسبت به یخچال‌های بدون بار، انرژی کمتری مصرف می‌شود. طراحی بدون دستگیره این قسمت از یخچال فریزر سامسونگ، سبک مدرن محصول را حفظ کرده و برای باز و بسته کردن درب آن، لازم است کمی درب را به داخل فشار دهید.